دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خداحافظی کاپیتان مسعود شاید مقابل اوساسونا

خداحافظی کاپیتان مسعود شاید مقابل اوساسونا

آرزوی  شجاعی بعد از پایان دوران بازی؛ خداحافظی کاپیتان مسعود شاید مقابل اوساسونا!؛ هافبک 37 ساله نساجی به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک می‌شود و به نظر ایده‌آل‌هایی برای آویختن کفش‌هایش دارد.

به گزارش ورزش یکی از بزرگ‌ترین نقل و انتقالات پیش از آغاز بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، انتقال مسعود شجاعی بعد از حضور پر سر و صدا در تراکتور به نساجی مازندران بود؛ آن‌هم در شرایطی که شجاعی مدتی را در تبریز به عنوان مربی تجربه کرده بود اما دوست داشت تا برای نساجی در لیگ برتر به میدان برود.

مسعود شجاعی که نیمی از 37 سالگی خود را هم گذرانده، قراردادی دو ساله را باشگاه نساجی به امضا رساند و به نظر می‌رسد بعد از این‌که قراردادش به پایان برسد، برای خداحافظی از مستطیل سبز تصمیم بگیرد.

البته شجاعی هنوز امیدها و انگیزه‌های زیادی برای فوتبالش دارد، او در بخشی از گفتگوی خود با امیرعلی دانایی در برنامه «رخ به رخ» درباره احتمال بازگشتش به تیم ملی و خداحافظی از فوتبال گفته بود:  صدرصد همه تلاش خودم را می‌کنم؛ سعی می‌کنم تا روزی‌که بتوانم مفید باشم، بازی کنم و امسال حس می‌کنم سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر خواهم گذاشت.

خداحافظی کاپیتان مسعود شاید مقابل اوساسونا

جالب آن‌که مسعود شجاعی درباره واکنش به سوالی درباره این‌که دوست دارد مقابل کدام بازی خداحافظی برای او برگزار شود، پاسخ داد: خیلی سخت است و واقعا نمی‌دانم اما باشگاهی مثل اوساسونا.

اوساسونا اسپانیا باشگاهی است که مسعود شجاعی در روزهای اوج فوتبالی‌اش پنج سال در آنجا بازی کرد و سابقه 100 بار پوشیدن پیراهن این باشگاه اسپانیایی را در کارنامه خود دارد.

خداحافظی کاپیتان مسعود شاید مقابل اوساسونا

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋