دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خداحافظی بریش از قضاوت در عرصه بین الملل

فلیکس بریش، داور سرشناس آلمانی، قصد دارد از قضاوت در عرصه دیدارهای بین المللی کناره‌گیری کند.

به گزارش ورزش، حدود یک ماه و نیم تا پایان سال میلادی 2021 و آغاز سال 2022 باقی مانده و فلیکس بریش تصمیم دارد که در این مدت برای آخرین بار در دیدارهای خارج از لیگ آلمان قضاوت کند. 


این تصمیمی شخصی از سوی این داور اهل مونیخ است که در جریان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا آن را اعلام کرد و در گفتگو با کیکر اظهار داشت:« جام ملت‌های اروپا آخرین تورنمنت بود، احساس می‌کنم که زندگی حرفه‌ای من به نقطه اوج رسیده است.»


او همچنین اضافه کرد که قصد دارد از تاریخ اول ژانویه 2022 تنها به قضاوت دیدارهای بوندسلیگا بپردازد. 

خداحافظی بریش از قضاوت در عرصه بین الملل


یوفا برای قضاوت دیدار حساس اسپانیا و سوئد که نقشی کلیدی در تعیین سرنوشت گروه بی رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا دارد از فلیکس بریش دعوت کرده و این یعنی تیم لوییز انریکه بار دیگر با داوری دیدار می‌کند که قضاوت نیمه نهایی یورو 2020 و شکست آنها در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا را برعهده داشت. 


بریش در طول دوران طولانی حضورش در عرصه داوری، چهار بار قضاوت بازی اسپانیا را برعهده داشته که در این میان سه تساوی (دو بازی برابر ایتالیا و یک بازی برابر فرانسه) و یک شکست حاصل این چهار دیدار بوده است. او همچنین داور بازی فینال لیگ قهرمانان 2017 بود که رئال مادرید موفق شد با نتیجه 1-4 برابر یوونتوس به پیروزی برسد. 


بریش برای اولین بار بیشتر از 17 سال پیش قضاوت دیداری را در بوندسلیگا برعهده داشت که بازی هرتابرلین برابر ماینتس در 28 آگوست 2004 بود. او پس از آن بیشتر از 300 بازی را در فوتبال آلمان سوت زده است. 


بریش که حرفه اصلی‌اش وکالت است تحقیقاتی درباره پیشرفت قانونی دنیای ورزش و خصوصا فوتبال انجام داده و مقالاتی را نیز منتشر کرده است. او همچنین در تعلیم داوران جدید در مونیخ نیز نقش دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋