دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بدون تماشاگر یا با تماشاگر؛ تا دوشنبه صبر کنید

تیم های میزبان در هفته پنجم لیگ برتر قصد دارند بازی های خود را با حضور تماشاگر برگزار کنند.

بدون تماشاگر یا با تماشاگر؛ تا دوشنبه صبر کنید

به گزارش ورزش، بعد از اظهار نظر نوروزی – رییس فدراسیون پزشکی ورزشی – مبنی بر اینکه حضور تماشاگر در استادیوم ها از 20 آبان به صورت محدود بلامانع خواهد بود باشگاه استقلال اعلام کرد آمادگی دارد بازی در برابر نساجی را 28 آبان با حضور تماشاگر برگزار کند. باشگاه تراکتور هم برای برگزاری دیدارهای خانگی خود با حضور تماشاگر و البته را رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام آمادگی کرده است. 

در این باره سازمان لیگ با وزارت بهداشت وارد مکاتبه شده تا رسما برای برگزاری بازی های لیگ برتر از این هفته با تماشاگر کسب تکلیف کند. به همین منظور نشستی در وزارت بهداشت برگزار و تا دوشنبه هفته جاری پاسخ سازمان لیگ به طور رسمی داده خواهد شد. در صورت موافقت وزارت بهداشت از این هفته بازی های لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. 

خوشبختانه در هفته های اخیر و با سرعت گرفتن واکسیناسیون عمومی تعداد مرگ و میر به بهانه ویروس کرونا کاهش جدی پیدا کرده است. پیش تر وزیر بهداشت گفته بود واکسیناسیون عمومی در بهمن ماه به پایان می رسد و تیم ها از دور برگشت قادر به استفاده از تماشاگران در بازی های خانگی خواهند بود اما به نظر می رسد انبوه واکسن وارداتی و هم چنین سرعت اجرای واکسیناسیون عمومی موجب حضور زودهنگام تماشاگران در استادیوم ها خواهد شد. سازمان لیگ برای حضور تماشاگران در استادیوم ها شرط و شروطی برای باشگاه ها تعیین کرده است. از جمله اینکه بلیط فروشی به تماشاگران باید به صورت اینترنتی باشد و تماشاگران باید از گیت های الکترونیکی وارد استادیوم شوند و در نهایت میزان تماشاگری که برای بازی های لیگ برتر وارد استادیوم خواهد شد به نسبت دوران قبل از کرونا محدود خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋