دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محمدی: نیم درصد هم پنالتی نبود

محمدی: نیم‌درصد هم پنالتی نبود

مدافع پیکان معتقد است پنالتی اعلام شده به سود ذوب‌آهن به هیچ عنوان درست نبود.

به گزارش ورزش، نادر محمدی پس از دیدار پیکان و ذوب‌آهن اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی بود که توانستیم برنده شویم، به صدر جدول برویم و شرایط‌مان را بهتر کنیم.

او درباره تجربه سومین کاپیتانی در پیکان عنوان کرد: بازوبند امانتی است که از بچه‌ها به من رسیده و امیدوارم بردهای تیم بیشتر شود. خدا را شکر سه بار کاپیتان بودم و سه پیروزی داشتیم.

مدافع پیکان  در خصوص تقابل با مهدی تارتار، سرمربی فصل گذشته‌اش که اکنون در ذوب‌آهن حضور دارد، ابراز کرد: آقا مهدی به بنده خیلی لطف داشت و پارسال فوتبال من خیلی رشد کرد و امسال هم با آمدن آقا مجتبی سبک دیگری با 4 دفاع بازی می‌کنیم. بازی با تیم‌هایی مثل آقای تارتار که شکل دارند، یا یک هیچ می‌برید یا می‌بازید و بازی درگیرانه است. خوشحال هستیم که ما برنده شدیم.

محمدی یادآور شد: سه، چهار ماه قبل هم که اولین مصاحبه‌ام را کردم، گفتم امسال بازیکنان جوان و با انگیزه خیلی خوبی داریم و می‌خواهیم رتبه‌های بالا کسب کنیم.

او در خصوص صحنه منجر به اعلام پنالتی به سود ذوب‌آهن و بازگرداندن آن گفت: از خود بازیکنان ذوب‌آهن هم بپرسید می‌گویند که نیم‌درصد هم پنالتی نبود و هیچ‌جوره نباید خطا اعلام می‌شد. یک اشتباه اتفاق افتاد و انگار ویبره داور به اشتباه زده شد و خطا گرفت. ما هم آن وسط به اشتباه یک کارت گرفتیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋