دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لیگ یک . طلسم شکنی شاگردان رضایی در قزوین

شمس آذر قزوین 0 – مس شهربابک 1؛ لیگ یک / طلسم‌شکنی شاگردان رضایی در قزوین؛ تیم تازه لیگ یکی شده مس شهربابک توانست در دیداری خارج از خانه حریف خود را شکست بدهد و اولین پیروزی در فصل جدید را جشن بگیرد.

لیگ یک . طلسم‌شکنی شاگردان رضایی در قزوین

به گزارش ورزش شمس آذر قزوین و مس شهربابک که فصل گذشته را در لیگ دسته دوم کشور می‌گذراندند، امروز یکی از مسابقات هفته پنجم لیگ یک را برگزار کردند؛ شمس آذر با خرید امتیاز بادران به یک دسته بالاتر رسید و مس شهربابک هم با اختلاف قهرمان لیگ دو شد و توانست جواز صعود را به دست آورد.

مسی‌ها بعد از حکم انضباطی دیدار با پارس جنوبی جم و برتری به دست آمده، به دنبال تداوم روزهای خوب خود در لیگ یک بودند و می‌خواستند در قزوین خود را به نیمه بالایی جدول برسانند؛ از سوی دیگر شمس آذر که هیچ پیروزی را در فصل جدید تجربه نکرده، به دنبال آن بود تا در بازی خانگی امروز به اولین برد فصل برسد.

شاگردان وحید رضایی در مس شهربابک فوتبال بهتری را از خود در طول مسابقه نشان دادند، هر چند دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند اما تا دقیقه 80 توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا این‌که علیرضا قاسمی توانست قفل دروازه شمس آذر را بشکند و گل پیروزی‌بخش مس را به ثمر رساند تا این‌چنین اولین پیروزی رسمی مس شهربابک در لیگ یک به ثبت برسد.

حالا مسی‌ها با احتساب 3 امتیاز امروز و 3 امتیازی که از حکم انضباطی دیدار با پارس به دست آورند، در جدول رده بندی در پایان هفته پنجم 7 امتیازی شدند و به جایگاه نهم جدول صعود کردند و خود را از جمع تیم‌های پایین جدولی نجات دادند؛ شمس آذر هم که هنوز تکلیف دیدار هفته اول مقابل مس کرمان مشخص نشده، با شکست امروز 2 امتیازی ماند و در جایگاه پانزدهم جدول همچنان حضور دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋