دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تیم جدید برای کومان؛ بازگشت زودهنگام مربی اخراجی؟

تیم جدید برای کومان؛ بازگشت زودهنگام مربی اخراجی؟

ادعای فوتبال اینسایدر؛ تیم جدید برای کومان؛ بازگشت زودهنگام مربی اخراجی؟؛ نام رونالد کومان به عنوان یکی از گزینه های جانشینی استیون جرارد در گلاسکو رنجرز مطرح شده است.

به گزارش ورزش، دو هفته پیش بود که پس از شکست بارسا در زمین رایووایکانو سران باشگاه حکم به برکناری رونالد کومان دادند. سرمربی هلندی در یک سال و نیم حضورش روی نیممت بارسا توانست یک قهرمانی کوپا دل ری بیاورد ولی نتایج کسب شده با او مورد انتظار نبود و دو شکست متوالی از رئال و رایو دیگر راه چاره ای جز اخراج او باقی نمی گذاشت.

تیم جدید برای کومان؛ بازگشت زودهنگام مربی اخراجی؟

ابتدا به جای او سرجی بارخوان موقتا مربی بارسا شد و سپس ژاوی هرناندز سکان کار را در دست گرفت. کومان قصد دارد 12 میلیون یورو نیز از بارسا غرامت بگیرد و دوری او از فوتبال شاید چندان هم طولانی نباشد.

تیم جدید برای کومان؛ بازگشت زودهنگام مربی اخراجی؟

پس از کناره گیری استیون جرارد از هدایت گلاسکو رنجرز و قبول مربیگری استون ویلا، سران باشگاه اسکاتلندی به دنبال بهترین جانشین برای او هستند و روی دو گزینه به جمع بندی رسیده اند . طبق ادعای "فوتبال اینسایدر"، رونالد کومان یکی از دو گزینه رنجرز است و دیگری نیز جیوانی فن برونکهورست ستاره سابق هلند و بارساست که سابقه هدایت فاینورد را هم دارد.

رنجرز در صدر جدول لیگ اسکاتلند قرار دارد و سران باشگاه به دنبال جایگزینی مطمئن برای جرارد هستند. در نهایت باید دید از بین کومان و فن برونکهورست کدام یک روی نیمکت آبی های آیبراکس خواهد نشست.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋