دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برانکو: جنگندگی بازیکنانم امیدوارکننده بود

برانکو: جنگندگی بازیکنانم امیدوارکننده بود

سرمربی تیم ملی عمان می گوید که کسب نتیجه تساوی برابر چین، بهتر از مغلوب شدن مقابل این تیم است.

به گزارش ورزش، تیم ملی فوتبال عمان در پنجمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی، مقابل چین به نتیجه تساوی یک – یک رضایت داد. برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان در نشست خبری پس از بازی گفت: خوب است که بازی را نباختیم، به خصوص که این بازی در خارج از خانه برگزار شد.

وی افزود: انتظار بازی سختی را داشتم، زیرا دو تیم می خواهند در رقابت ها باقی بمانند و به جام جهانی بروند. به بازیکنانم بابت عملکرد خوب و جنگندگی شان در زمین تبریک می گویم، پس از پیروزی چین در نیمه اول، انگیزه خود را از دست ندادیم.

برانکو در پایان گفت: تیم چین تیم خوبی است و بازی خوبی انجام داد و بازیکنان خوبی در اختیار دارند و من به چین تبریک می گویم زیرا آنها تیم خوبی نسبت به گذشته ایجاد کردند. ما تمرکز خود را تا پایان بازی حفظ کردیم و به تساوی رسیدیم.

هم اکنون در جدول رده بندی این گروه، عربستان با 13 امتیاز در صدر قرار دارد، استرالیا با 10 امتیاز دوم است. ژاپن 9 امتیازی در جایگاه سوم قرار گرفته، عمان با 7 امتیاز در رتبه چهارم است و چین نیز با 4 امتیاز در رده پنچم گروه قرار دارد ضمن اینکه ویتنام بدون امتیاز قعرنشین این گروه است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋