دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاراگر: جرارد با شایستگی به لیورپول برمی گردد

کاراگر: جرارد با شایستگی به لیورپول برمی‌گردد

حضور استیون جرارد، سرمربی جدید استون ویلا، در لیگ برتر باعث شده که بسیاری از احتمال حضور او در لیورپول حرف بزنند.

به گزارش ورزش، جرارد پنج شنبه صبح با جدایی از رنجرز رسما به عنوان سرمربی جدید استون ویلا معرفی شد تا جانشین دین اسمیت شود که از این تیم اخراج شده بود.

بسیاری باور دارند که این کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس پس از به پایان رسیدن قرارداد یورگن کلوپ با لیورپول در سال 2024، جانشین این مربی آلمانی روی نیمکت آنفیلد خواهد شد.

جرارد آغاز درخشانی در زندگی حرفه‌ای خود به عنوان یک مربی داشت و موفق شد فصل گذشته به همراه رنجرز قهرمان لیگ برتر اسکاتلند شود.

با این حال کاراگر معتقد است که اگر این هم تیمی سابقش قصد بازگشت به لیورپول را دارد، باید بسیار درخشان‌تر از این ظاهر شود و حق حضور روی این نیمکت را با شایستگی خود به دست آورد.

 

کاراگر: جرارد با شایستگی به لیورپول برمی‌گردد

 

او در ستونش برای تلگراف نوشت:« جرارد حالا با موانعی روبروست که شباهت زیادی با موانعی دارد که در گلاسکو بر آنها  غلبه کرده بود. او در عین حال باید با این پیچیدگی روبرو شود که بسیاری او را جانشین قطعی کلوپ در آنفیلد می‌دانند و منتظر هستند تا کلوپ با این تیم وداع کند و جرارد بازگشتی احساسی داشته باشد.»

کاراگر اضافه کرد:« شاید این اتفاق روزی رخ دهد اما من به شما قول می‌دهم که استیون جرارد با شایستگی خودش به عنوان سرمربی لیورپول انتخاب خواهد شد. هواداران لیورپول نیز به همین دلیل خواهان حضور او روی نیمکت این تیم هستند و نه فقط برای این که او بازگشتی رمانتیک به خانه داشته باشد. وقتی کلوپ برود، لیورپول بهترین گزینه را انتخاب خواهد کرد و این اتفاقی است که در سال 2015 هم رخ داد. رابطه جرارد با این باشگاه نیز به سود او خواهد بود اگر در آن روز گزینه‌ای جدی باشد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋