دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شفر از سرمربیگری الخور برکنار شد

باشگاه الخور خبر از قطع همکاری با سرمربی آلمانی خود داد.

به گزارش ورزش، تیم فوتبال الخور که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر با هدایت وینفرد شفر وارد بازی‌ها شده، هنوز نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و با نتایجی که در ۹ هفته اخیر به دست آورده در قعر جدول قرار گرفته است.

وینفرد شفر که پس از سرمربیگری در استقلال هدایت بنی‌یاس امارات را عهده‌دار شده بود، امسال در الخور دور از انتظار کار کرد و پس از اینکه در ۹ مسابقه لیگ ستارگان و ۳ دیدار جام اوریدو(ستارگان) قطر هیچ بردی به دست نیاورد، از سمت خود برکنار شد.

شفر از سرمربیگری الخور برکنار شد

سرمربی آلمانی سابق استقلال در ۹ هفته اخیر لیگ ستارگان قطر که روی نیمکت الخور نشسته، ۵ شکست و ۴ تساوی داشته و هیچ بردی به دست نیاورده و در جام ستارگان هم یک مساوی و دو باخت داشته است.

علاوه بر آن، الخور با سرمربیگری وینفرد شفر ضعیف‌ترین خط دفاعی را هم با دریافت ۲۲ گل خورده در ۹ مسابقه لیگ ستارگان قطر به خود اختصاص داده و با ۷ گل زده سومین خط حمله ضعیف این رقابت‌ها را داشته است.

باشگاه الخور ضمن اعلام خبر قطع همکاری و آرزوی موفقیت برای وینفرد شفر، اعلام کرد آندره لوئیز لیما برزیلی که در آگوست ۲۰۲۰ مقطعی هدایت الخور را برعهده داشت، مجددا به‌عنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب شده است.

شفر از سرمربیگری الخور برکنار شد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋