دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رکورد ویژه سیمون، آماری که کاسیاس هم ندارد

رکورد ویژه سیمون، آماری که کاسیاس هم ندارد

برابری با زوبی زارتا؛ رکورد ویژه سیمون، آماری که کاسیاس هم ندارد؛ دروازه بان بیلبائو و تیم ملی اسپانیا با دو بازی دیگر برای کشورش به رکورد 20 بازی متوالی در یک سال میلادی خواهد رسید.

به گزارش ورزش، اونای سیمون یک سال پیش در بازی دوستانه مقابل هلند در آمستردام اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان اسپانیا انجام داد. سیمون بعد از آن جایگاهش را در تیم ملی اسپانیا تثبیت کرد و به این ترتیب داوید دخیا در هجده بازی اخیر در تیم ملی اسپانیا نیمکت نشین بوده است. آخرین بار  په په رینا بود که در ده بازی بازی پیاپی روی نیمکت نشست.

رکورد ویژه سیمون، آماری که کاسیاس هم ندارد

اونای سیمون در این مدت تنها یک ربع در مقابل گرجستان استراحت کرد تا روبرت سانچس اولین بازی خود را برتای لاروخا انجام دهد. البته در مقابل لیتوانی نیز بازیکنان تیم جوانان اسپانیا بازی کردند و طبیعتا سیمون هم حضور نداشت.

رکورد ویژه سیمون، آماری که کاسیاس هم ندارد

آخرین باری که دروازه بانی در تیم ملی اسپانیا در یک سال میلادی جایگاهی به این مستحکمی داشت، به آندونی زوبی‌زارتا برمی گردد که در سال 1997 در همه بازی ها حضور داشت. ایکر کاسیاس در مدت بیش از یک دهه دروازه بان فیکس تیم ملی اسپانیا بود اما هرگز در یک سال و در هجده بازی پیاپی فیکس نشد. اونای در صورت فیکس شدن در دو بازی بعدی می تواند به رکورد 20 بازی پیاپی حضور در ترکیب اصلی برسد. بازی هایی که برابر یونان(امشب) و سوئد خواهد بود.

زوبی زارتا در تیم ملی اسپانیا با 86 بازی متوالی رکورددار است. او در 81 بازی نیز بازیکن ثابت بود.
 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋