دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دمبله: باید دوپینگ می کردم وگرنه جریمه می شدم

دمبله: باید دوپینگ می‌کردم وگرنه جریمه می‌شدم

مهاجم فرانسوی که 4 سال پیش فوتبال را کنار گذاشته در مستند تلویزیون اکیپ موارد عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش ورزش، گارا دمبله فوتبالش را از اوسر فرانسه شروع کرد و سپس بازی در لیگ بلغارستان و نیز فرایبورگ در بوندسلیگا را نیز تجربه کرد. او که سال 2017 بازنشسته شد، ادعایی عجیب را در برنامه مستند تلویزیون اکیپ مطرح کرد. دمبله گفت که در بلغارستان و نیز فرایبورگ مجبور به مصرف قرص هایی بوده که اطلاعی از ماهیت شان نداشته است.

دمبله: باید دوپینگ می‌کردم وگرنه جریمه می‌شدم

دمبله در این مستند به نام "Broken Fates" گفت:« در لفسکی صوفیه بلغارساتن وقتی بازی های مان در لیگ اروپا تمام می شد، باید قرص می خوردیم. دقیقا پس از بازی ها این اتفاق رخ می داد. قرص هایی که نمی دانستم چه هستند. بعد که به فرایبورگ پیوستم، قرص هایی باید مصرف می کردم که در کشورهای دیگر ممنوعه بودند و در واقع دوپینگ محسوب می شدند. هورمون هایی تزریق می کردند که آن زمان نمی دانستم ممنوع هستند.»

دمبله: باید دوپینگ می‌کردم وگرنه جریمه می‌شدم

دمبله ادامه داد:« جعبه شماره 11 متعلق به من بود و باید پس از تمرین 10 قرص مصرف می کردم در غیر این صورت جریمه می شدم. اصلا نمی دانستم چه هستند. یادم است پس از بازی ها همیشه من باید برای تست دوپینگ می رفتم و عجیب اینکه همیشه تستم منفی می شد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋