دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکسن نزدن برای ستاره بایرن گران تمام می شود؟

واکسن نزدن برای ستاره بایرن گران تمام می شود؟

گفته می شود که واکسن زدن ممکن است باعث کاهش حقوق جاشوا کیمیش شود.

به گزارش ورزش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ یعنی جاشوا کیمیچ همچنان در برابر واکسینه شدن مقاومت نشان دهد. کیمیش چندی پیش در این باره گفته بود: "بله من تاکنون واکسن نزده‌ام. باید اعتراف کنم که به اطلاعات دقیق و اطمینان بخشی در این زمینه دست پیدا نکرده‌ام. من کاملا پروتکل‌ها و نکات بهداشتی را رعایت می‌کنم و هر سه روز یک بار مانند دیگر بازیکنان تست کرونا می‌دهم."

کیمیش سال قبل به همراه لئون گورتزکا کمپینی را به نام " کرونا را لگد می‌زنیم راه انداختند که انتقادهای زیادی را به دنبال داشت و حتی باشگاه بایرن مونیخ هم آن‌ها را جریمه کرد. او درباره این کمپین گفته بود: "من به هیچ وجه مخالف کرونا و یا اقدامات علیه آن نیستم. در شرایط کنونی بعضی نگرانی‌ها درباره واکسن دارم و هنوز به جمع بندی لازم نرسیده‌ام. این امکان وجود دارد که در آینده من هم واکسن تزریق کنم اما فعلا تصمیمی ندارم."

واکسن نزدن برای ستاره بایرن گران تمام می شود؟

از طرف دیگر مقامات آلمانی نیز انتقادات تندی را نسبت به جاشوا کیمیش کرده‌اند اما موضع او همچنان تغییر نکرده است. اما قرار است از تاریخ یک نوامبر مقررات جدیدی در آلمان اجرا شود که بر اساس یکی از آنها کارفرمایان موظف به پرداخت حقوق به کسانی که با اختیار خود واکسن نمی زنند، نیستند.

این مسئله حالا به یک تهدید بزرگ برای ستاره آلمانی تبدیل شده است چرا که منابع آلمانی گزارش می‌دهند که ممکن است با توجه به این قانون باشگاه بایرن جریمه هایی را برای کیمیش در نظر گرفته و حقوق او را کاهش دهد؛ موضوعی که شاید بالاخره مقاومت او را در برابر واکسینه شدن بشکند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋