دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گلر هندی در نقش دروازه بان منفور بحرین (عکس)

گلر هندی در نقش دروازه‌بان منفور بحرین (عکس)

تکرار آن خطای شدید روی علی دایی؛ گلر هندی در نقش دروازه‌بان منفور بحرین !(عکس)؛ صحنه برخورد شدید سنگربان تیم هندی با زهرا علیزاده، ذهن علاقه مندان به فوتبال را به سمت حرکت خشن سنگربان بحرین به روی علی دایی برد.

به گزارش ورزش، تیم فوتبال شهرداری سیرجان نماینده ایران در مسابقات آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا، شب گذشته موفق شد با تک گل دیدنی افسانه چترنور، از سد گوکولام کرالای هند عبور کرده و به دومین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها دست پیدا کند. اما این پیروزی شاهد یک اتفاق تلخ نیز بود و آن، مصدومیت بسیار شدید علیزاده

در دقیقه 58 این مسابقه زهرا علیزاده وینگر سرعتی سیرجانی ها با یک فرار دیدنی از پشت مدافعین در موقعیت خوبی قرار گرفت. افسانه چترنور نیز با سری بالا و به زیبایی توپ را از بالای سر مدافعین تیم هندی برای علیزاده ارسال کرد و در شرایطی که او از دست مدافع هندی فرار کرده بود، در مصافی تک به تک با گلر تیم گوکولام کرالا قرار گرفت که آدیتی چاوهان سنگربان و کاپیتان تیم هندی برای تصاحب توپ از دروازه خارج شد.

گلر هندی در نقش دروازه‌بان منفور بحرین (عکس)

گلر هندی ها که قصد داشت توپ را پیش از علیزاده صاحب شود، به هوا پرید و با حرکتی غیرورزشی و بسیار خشن، با زانو به سر علیزاده کوبید و وینگر تیم شهرداری نیز در همان لحظه روی زمین افتاد و برای دقایقی از هوش رفت. بازیکنان شهرداری نیز زمانی که بالای سر علیزاده رفتند، متوجه وخامت حال او شدند و سریعا از کادرپزشکی درخواست کردند وارد زمین شده و به وضعیت نامساعد این بازیکن رسیدگی کنند.

گلر هندی در نقش دروازه‌بان منفور بحرین (عکس)

گلر هندی در نقش دروازه‌بان منفور بحرین (عکس)

شدت آسیب دیدگی علیزاده به حدی بود که بازی بیش از 7 دقیقه متوقف شد. از نکات عجیب در این صحنه، اقدام دیرهنگام کادرپزشکی حاضر در استادیوم برای مداوای بازیکن شهرداری سیرجان بود. علیزاده سرانجام با تأخیر فراوان و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد که طبق اعلام رسمی باشگاه شهرداری سیرجان، خوشبختانه مشکل این بازیکن جدی نبوده و او به اردوی تیمش بازگشته است.

گلر هندی در نقش دروازه‌بان منفور بحرین (عکس)

گلر هندی در نقش دروازه‌بان منفور بحرین (عکس)

لحظه برخورد خشن آدیتی چاوهان با زهرا علیزاده، شباهت عجیبی با حرکت ناجوانمردانه سنگربان بحرین روی علی دایی بود. در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۴ هیروشیما تیم ملی ایران مقابل بحرین صف آرایی کرد و بدون گل متوقف شد. در حوالی دقیقه 70 سنگربان تیم بحرین برای دفع توپ و مهار علی دایی به هوا بلند شد و با لگد، شکم مهاجم تیم ملی را مورد هدف قرار می‌دهد.

گلر هندی در نقش دروازه‌بان منفور بحرین (عکس)

علی دایی با وجود این مصدومیت شدید با غیرت مثال زدنی تا پایان ۹۰ دقیقه در زمین باقی ماند اما پس از پایان این دیدار، سریعا او را به بیمارستان منتقل کردند و سپس مشخص شد که سنگربان بحرینی با حرکت ناجوانمردانه خود طحال علی دایی را پاره کرده است. علی دایی با این ضربه چند ماه از میادین دور شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋