دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

روایت جالب مدافع فرانسوی از کار با یولیان ناگلزمان

دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، صحبت‌های جالبی درباره یولیان ناگلزمان انجام داد.

روایت جالب مدافع فرانسوی از کار با یولیان ناگلزمان

به گزارش ورزش، در اواسط فصل گذشته بود که انتقال دایوت اوپامکانو از لایپزیش به بایرن مونیخ قطعی شد. در واقع قابل پیش‌بینی بود که داوید آلابا و ژروم بواتنگ از جمع باواریایی ها جدا شوند و به همین خاطر آن ها به سراغ مدافع فرانسوی رفتند. پس از آن یولیان ناگلزمان نیز به عنوان سرمربی جدید بایرن انتخاب شد تا اوپامکانو باز هم با این مرد جوان همکاری کند.

روایت جالب مدافع فرانسوی از کار با یولیان ناگلزمان

اوپامکانو حالا در مصاحبه ای پیرامون وضعیتش در بایرن مونیخ و کار با ناگلزمان می گوید: "در مونیخ احساس بسیار خوبی دارم. استقبال بسیار خوبی از من شد. مربیان و هم تیمی هایم به من کمک کردند تا سریع هماهنگ شوم. آمدن به یک باشگاه جدید هرگز آسان نیست، اما من مربی را به خوبی می شناسم و این یک مزیت است.

من رابطه بسیار خوبی با یولیان دارم. من مربیانی را دوست دارم که همه چیز را همانطور که هستند به من می گویند و او این کار را می کند. اگر خوب نبوده باشم، می آید و می گوید تو بد بودی. تصمیم درستی نگرفتی و تو باید این کار را می کردی.  او بلافاصله کلیپ ها را به من نشان می دهد تا اشتباهاتم را متوجه شوم. یولیان از گفتن برخی چیزها به شما نمی ترسد و این مسئله ای است که در مورد او خیلی دوست دارم. او سعی می کند با بازیکنان زیاد حرف بزند و این برای همه ما بسیار خوب است."

روایت جالب مدافع فرانسوی از کار با یولیان ناگلزمان

شکست 5-0 برابر مونشن گلادباخ: "برای ما خیلی سخت بود و اول از همه می‌خواهم از هواداران عذرخواهی کنم. این چیزی است که نباید تکرار شود. ما عملکرد مزخرفی داشتیم و انگار که در بازی نبودیم؛ چه خود من و چه بقیه بازیکنان. ما باید از اشتباهات خود درس بگیریم و این کاری است که بعد از آن انجام دادیم، چه در بازی مقابل یونیون برلین و چه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا. ما واکنش نشان دادیم. بازی گلادباخ یک تصادف بود و ما هر کاری انجام می دهیم تا دیگر این اتفاق نیفتد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋