دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صادقانه از غیبت در لیست توپ طلا تعجب کردم

صادقانه از غیبت در لیست توپ طلا تعجب کردم

ادوارد مندی:؛ صادقانه از غیبت در لیست توپ طلا تعجب کردم؛ ادوارد مندی، دروازه بان سنگالی چلسی از غیبت در لیست 30 نفره توپ طلا متحیر شده است.

به گزارش ورزش، چند هفته قبل لیست 30 نفره نشریه فرانس فوتبال برای دریافت توپ طلای سال 2021 اعلام شد و در این میان خبری از ادوارد مندی، سنگربان آماده و جوان چلسی نبود. او که در سال گذشته نمایش درخشانی داشته و از عوامل اصلی قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان لقب گرفته بود، در نهایت از آرای لازم برای حضور در لیست برخوردار نشد و جیجی دوناروما تنها دروازه بان حاضر در بین این 30 نفر لقب گرفت. حالا ادوارد مندی در مصاحبه ای مدعی شد این غیبت تنها انگیزه او برای تلاش بیشتر در آینده را افزایش می دهد.

 

صادقانه از غیبت در لیست توپ طلا تعجب کردم

 

ادوارد مندی گفت: "صادقانه بگویم از رخ دادن این اتفاق متعجب شدم. اما غیبت در لیست توپ طلا من را به سمت تلاش بیشتر سوق داده و به من انگیزه مضاعفی در ادامه کار می دهد. اگر من در تبم ملی فرانسه بازی کرده و در مسابقات جام ملت های اروپا نیز شرکت می کردم، آیا این همه بحث و بازتاب ایجاد می شد؟ آیا فکر می کنم این اتفاق یک بی عدالتی در حق من بوده است؟ خیر، من از این کلمه استفاده نمی کنم.

 

این اتفاق به من انگیزه می دهد تا بیشتر پیشرفت کرده و تلاش بیشتری کنم تا در رده ملی و باشگاهی درخشان ظاهر شوم. همانطور که بعد از بازی تیم ملی سنگالی گفتم، آزادی رای و بیان برای خبرنگاران وجود دارد و آنها با انصاف و وجدان خود رای می دهند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋