دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جعفری: نشان دادیم سپاهان هم ضعف دارد

جعفری: نشان دادیم سپاهان هم ضعف دارد

بهترین شرایط را تجربه می‌کنیم؛ جعفری: نشان دادیم سپاهان هم ضعف دارد؛ هافبک ذوب‌آهن معتقد است برتری مقابل سپاهان روحیه مضاعفی به بازیکنان تیم‌شان داده است.

به گزارش ورزش، سجاد جعفری درباره شرایط ذوب‌آهن قبل از مسابقه با پیکان اظهار کرد: پس از بازی با سپاهان و سه امتیاز مهمی که کسب کردیم، از نظر روحی در بهترین شرایط قرار داریم و تمرینات خوبی را هم انجام دادیم و کاملا آماده دیدار مقابل پیکان هستیم تا ان‌شاالله یک برد دیگر کسب کنیم.

او ادامه داد: باخت ما مقابل استقلال یک اتفاق بود که بخاطر شرایط مسابقه رخ داد، اما شاید یکی، دو هفته دیگر با آنها بازی می‌کردیم، بازنده نمی‌شدیم. با این حال گرفتن ۶ امتیاز در سه مسابقه نتیجه بدی نیست و می‌توانیم با شکست دادن پیکان به رتبه سوم برویم و در ادامه فصل هم جایگاهمان را تثبیت کنیم.

جعفری: نشان دادیم سپاهان هم ضعف دارد

هافبک ذوب‌آهن با اشاره به پیروزی اخیرشان مقابل سپاهان عنوان کرد: خیلی‌ها ما را از پیش بازنده می‌دانستند یا فکر شکست سپاهان را نمی‌کردند ولی خدا را شکر با نکاتی که آقای تارتار و کادر فنی گفتند و تلاشی که همه بازیکنان انجام دادند، توانستیم کار بزرگی انجام دهیم و برنده شویم. با این نوع بازی نشان دادیم سپاهان که یک تیم فوق‌العاده هم هست نیز ضعف دارد و می‌توان آنها را شکست داد.

جعفری درباره دیدار مقابل پیکان ابراز کرد: شناخت خیلی خوبی از پیکان داریم و آنها را آنالیز کردیم. حریف ما تیم خوبی دارد و باخت نداشته، اما مثل دیدار با سپاهان می‌خواهیم اولین شکست پیکان را رقم بزنیم و مصمم هستیم تا به پیروزی در این بازی برسیم. از نظر تاکتیکی و روحی در بهترین شرایط هستیم و امیدوارم با لطف خدا و تلاش بچه‌ها سه امتیاز را بگیریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋