دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علی نژاد: نزدیک بود یک گل قشنگ بزنم

تیم یکدست و همدلی داریم؛ علی‌نژاد: نزدیک بود یک گل قشنگ بزنم؛ وینگر چپ آلومینیوم می‌گوید نمایش بهتری از مس داشتند و ضربه او باید تبدیل به گل می‌شد.

علی‌نژاد: نزدیک بود یک گل قشنگ بزنم

به گزارش ورزش، محمد علی‌نژاد با اشاره به تساوی آلومینیوم مقابل مس اظهار کرد: ما خیلی با برنامه وارد این بازی شدیم و برای تمام لحظات مسابقه برنامه داشتیم. ارتفاع شهر سرچشمه یک مقدار برای ما مشکل‌ساز شد، اما آب و هوای آنجا تقریبا مثل اراک بود و از نظر بدنی کم نیاوردیم و تا لحظه آخر برای برد تلاش می‌کردیم.

او ادامه داد: مس یکی، دو موقعیت داشت ولی ما بازی منطقی انجام دادیم و بی‌محابا حمله نمی‌کردیم. فرصت‌های ما بیشتر و خطرناک‌تر از مس بود و اگر بدشانس نبودیم، حداقل یکی، دو گل می‌زدیم. آقای خطیبی شناخت خوبی از مس داشت و نکاتی که گفته بود را انجام دادیم و خدا را شکر برای چهارمین بازی پیاپی شکست نخوردیم و روند خوبی که داشتیم را حفظ کردیم.

هافبک تکنیکی آلومینیوم که در دیدارهای اخیرشان نمایش خوبی داشته و در بازی مقابل مس رفسنجان هم نزدیک بود با نفوذ از سمت راست زمین یک گل بزند، گفت: واقعا حیف شد آن توپ به گل نرفت و نزدیک بود یکی از گل‌های قشنگ لیگ را بزنم. با اینکه دقت زیادی کردم ضربه خوبی به توپ بزنم، اما دروازه‌بان مس خیلی خوب توپ را بیرون کشید و اجازه نداد به گل برسیم.

علی‌نژاد با اشاره به شرایط آلومینیوم ابراز کرد: با تیم یکدست و همدلی که امسال در آلومینیوم جمع شده، خود بچه‌ها این تصور را دارند که سال خوبی خواهیم داشت و می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم. نباید با هشت امتیازی که گرفتیم، توقع از ما بالا برود ولی تمام بازیکنان آلومینیوم بزرگ فکر می‌کنند و با تمام وجود تمرین و بازی را انجام می‌دهند تا این روندی که تا اینجای فصل داشتیم را دنبال کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋