دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گزینه تابستانی دوباره در لیست بارسلونا قرار گرفت

گزینه تابستانی دوباره در لیست بارسلونا قرار گرفت

احتمال انتقال زمستانی سائول نیگز، ستاره اسپانیایی چلسی به بارسلونا وجود دارد.

به گزارش ورزش، سائول نیگز، هافبک اسپانیایی تیم چلسی دوباره مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است. ستاره سابق اتلتیکو مادرید که در حال حاضر به صورت قرضی در چلسی حضور دارد، این فصل دقایق چندانی زیر نظر توماس توخل در ترکیب نگرفته و اخبار در انگلیس حاکی از آن است که سائول در ژانویه احتمالا از این تیم جدا خواهد شد. به نظر می رسد همانند فصل تابستان، بارسلونا دوباره برای انتقال قرضی سائول اقدام می کند و به نظر این بار شانس کاتالان ها برای جذب این بازیکن بیشتر خواهد بود.

 

گزینه تابستانی دوباره در لیست بارسلونا قرار گرفت

 

سائول از ایتدای فصل تنها 238 دقیقه برای چلسی بازی کرده که اغلب آن در جام اتحادیه بوده و توماس توخل معمولا از بازیکنان ذخیره خود در این تورنمنت استفاده می کند. به نظر می رسد او برای تطبیق پذیری با زندگی جدید خود در لندن موفق نبوده و از نظر فنی نیز مورد نظر سرمربی آلمانی چلسی قرار ندارد.

 

سائول نیگز به دنبال جایگاه خود را در تیم ملی اسپانیا است و به خوبی می داند با ادامه این روند دیگر از سوی لوییس انریکه به اردوی لاروخا دعوت نخواهد شد. بارسلونا نیز در هفته های اخیر و به خصوص بعد از استخدام ژاوی به دنبال یک هافبک جدید است و گزینه جذب سائول نیگز احتمالا برای این تیم دور از دسترس نخواهد بود. زمان زیادی تا شروع بازار زمستانی باقی نمانده و در صورت ادامه این روند و غیبت های مکرر در ترکیب چلسی، بعید است سائول نیگز در نیم فصل دوم نیز تمایلی به ماندن در استمفوردبریج داشته باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋