دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حضور کونته در تاتنهام، عامل کلافگی ژوزه مورینیو

گاتزتا دلو اسپورت ادعای عجیبی را در مورد ژوزه مورینیو مطرح کرده است.

حضور کونته در تاتنهام، عامل کلافگی ژوزه مورینیو

به گزارش ورزش، آقای خاص در حال حاضر با یک مشکل بزرگ در رم روبرو شده و نتوانسته طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی با این تیم کسب کند. در واقع رم از پنج بازی اخیر تنها یک برد در سری آ به دست آورده و این موضوع ناامیدی هواداران جالوروسی را در پی داشته است.

حضور کونته در تاتنهام، عامل کلافگی ژوزه مورینیو

مالکان و مدیران باشگاه رم در حال حاضر اصلاً به برکناری ژوزه مورینیو فکر می کنند اما در عین حال آنها از اظهار نظر اخیر سرمربی پرتغالی که اقدامات باشگاه در نقل و انتقالات را زیر سوال برده بود، خوش‌شان نیامده است.

اما حالا گاتزتا دلو اسپورت گزارش عجیبی منتشر کرده و مدعی شده که حضور آنتونیو کونته در تاتنهام عامل کلافگی و ناراحتی مورینیو شده است. این روزنامه ادعا کرده که مورینیو نسبت به انتخاب کونته به عنوان سرمربی تاتنهام بی تفاوت نبوده و این مسئله او را تحت تاثیر قرار داده است.

حضور کونته در تاتنهام، عامل کلافگی ژوزه مورینیو

گفتنی است ژوزه مورینیو و آنتونیو کونته هیچگاه از رابطه خوبی با یکدیگر برخوردار نبوده‌اند. وقتی چندی پیش از مورینیو درباره مقایسه دوران او با کونته در اینتر سوال شد، آقای خاص واکنش جالب توجهی داشت و تاکید کرد که نباید این قیاس صورت بگیرد. همچنین آقای خاص بعد از برکناری نونو اسپریتو و انتخاب کونته به عنوان سرمربی تاتنهام گفته بود: "او مربی خوبی است اما نونو اسپریتو سانتو هم مربی فوق العاده‌ای محسوب می شود که چهار یا پنج سال در ولوز عملکرد فوق العاده ای داشت. من نمی‌توانم بگویم که تاتنهام حالا یک مربی خوب دارد چرا که آنها پیش از این نیز مربی خوبی داشتند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋