دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

میلان بیانیه داد؛ هیچ مشکلی با رایولا نداریم (عکس)

باشگاه میلان طی بیانیه ای شایعه اختلاف با مینو رایولا را تکذیب کرد.

به گزارش ورزش، باشگاه میلان تلاش زیادی برای تمدید قرارداد با جان لوئیجی دوناروما انجام داد اما نهایتاً نتوانست با او و مدیر برنامه جنجالی‌اش یعنی مینو رایولا به توافق برسد تا دروازه بان ملی پوش بعد از چند فصل حضور در روسونری نهایتاً به شکل آزاد این تیم را ترک کند و راهی پاری‌سن‌ژرمن شود.

اما امروز صبح بود که نشریه گاتزتا دلو اسپورت گزارش عجیبی در مورد مینو رایولا منتشر کرد و مدعی شد که باشگاه میلان به دلیل نقش این مدیر برنامه در انتقال رایگان جان‌لوئیجی دوناروما به پاری سن ژرمن دیگر با او وارد مذاکره نخواهد شد. در واقع تاکید شد که میلان با بازیکنانی که تحت قرارداد رایولا هستند مثل زلاتان ابراهیموویچ و آلسیو رومانیولی شخصاً برای تمدید قرارداد وارد مذاکره خواهد شد.

چند ساعت بعد از این گزارش منتشر شده از سوی گاتزتا دلو اسپورت، باشگاه میلان طی بیانیه ای به این شایعه واکنش نشان داده است: "با توجه به مقاله ای که امروز با عنوان «میلان رایولا را اخراج می کند» توسط گاتزتا دلو اسپرت منتشر شد، میلان مایل است توضیح دهد که این باشگاه بدون هیچ قید و شرطی با همه مدیربرنامه ها رابطه حرفه ای دارد."

میلان بیانیه داد؛ هیچ مشکلی با رایولا نداریم (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋