دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ناامیدی منچستر؛ پایان کار پوگبا در اولدترافورد؟

ناامیدی منچستر؛ پایان کار پوگبا در اولدترافورد؟

ادعای سان:؛ ناامیدی منچستر؛ پایان کار پوگبا در اولدترافورد؟؛ مصدومیت جدید پل پوگبا و عدم تمدید قرارداد او سران منچستریونایتد را خسته کرده است.

به گزارش ورزش، پل پوگبا دوشنبه در اولین تمرین تیم ملی فوتبال فرانسه پیش از مصاف با قزاقستان و فنلاند در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا، هنگام شوت کردن توپ از ناحیه کشاله ران مصدوم و مجبور به ترک میدان شد. او با نظر کادر پزشکی تیم ملی فرانسه، اردوی خروس‌ها را ترک کرد و در هیچیک از دو بازی بعدی تیم تحت‌هدایت دیدیه دشان حضور نخواهد داشت.

 

 

ناامیدی منچستر؛ پایان کار پوگبا در اولدترافورد؟

 

 

دیروز اعلام شد که پس از انجام آزمایش‌های اولیه روی پوگبای 28 ساله مشخص شد او احتمالاً2 ماه به دور از مستطیل سبز خواهد بود. هافبک منچستریونایتد حالا برای درمان‌های تکمیلی باید به تیم باشگاهی خود بازگردد.

به این ترتیب پوگبا در سال 2021 دیگر در میادین حاضر نخواهد بود و در شرایطی وارد نقل و انتقالات زمستانی می شود که بدون مشکل می تواند با هر تیمی وارد مذاکره شود. یونایتد روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و به پوگبا در این شرایط نیاز مبرمی داشت ولی ستاره فرانسوی هفته ها در دسترس نخواهد بود. او به تمامی پیشنهادات تمدید یونایتدی نیز پاسخ منفی داده تا سران باشگاه را خسته و کلافه کند.

 

 

ناامیدی منچستر؛ پایان کار پوگبا در اولدترافورد؟

 

 

طبق ادعای سان، باشگاه دو حالت را برای آینده پوگبا در نظر گرفته است. آنها دیگر می دانند که پوگبا تمدید نخواهد کرد و در درجه اول به فکر فروش او در ژانویه هستند و اگر پیشنهادات خوبی دریافت نکنند، حتی ممکن است به پوگبا اجازه بازی ندهند و او نیم فصل دوم، سکونشین شود. حربه ای که شاید باعث شود پوگبا پای میز مذاکره بیاید، در غیر این صورت باید منتظر جدایی او به عنوان بازیکن آزاد باشیم. به این ترتیب شاید بازی با لیورپول که پوگبا در آن اخراج شد، آخرین بازی او با پیراهن یونایتد باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋