دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاپیتان بهناز خوشبین به موفقیت آسیایی (عکس)

برای موفق شدن باید شبانه روز تلاش کنیم؛ کاپیتان بهناز خوشبین به موفقیت آسیایی (عکس)؛ کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران معتقد است که شرایط اردوی آماده‌سازی مناسب است و تدارک خوبی برای این تیم در راه شرکت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دیده شده است.

به گزارش ورزش، بهناز طاهرخانی که یکی از ستارگان تاثیرگذار تیم ملی فوتبال زنان ایران در راه صعود تاریخی به جام ملت‌های آسیا بود و مقابل بنگلادش و اردن نمایش‌های خوبی را از خود نشان داد، مسئولیت مهمی در این تیم دارد و با نظر مریم ایراندوست، کاپیتانی تیم ملی فوتبال زنان برعهده اوست.

طاهرخانی که همراه تیم ملی زنان این روزها در اردوی جزیره کیش حضور دارد، درباره شرایط تیم گفت: با توجه به شرایط همسان آب و هوایی کیش با موقعیت جوی هند، در این جزیره و با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف تیم آغاز شد؛ در این اردوی یک هفته‌ای تمرینات را در دو نوبت صبح و بعدازظهر زیر نظر مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال پیگیری می‌کنیم. همه بچه ها زیر نظر کادرفنی تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی افزود: آنچه مسلم است برنامه‌های منظم آماده سازی تیم ملی می تواند ما را در بهترین شرایط آماده حضور در رقابت‌های آسیایی کند؛ با توجه به صعود تیم ملی فوتبال زنان به جام ملت‌های آسیا کار ما سخت‌تر شده است، چرا که باید با رقبای سرسختی به رقابت بپردازیم.

کاپیتان بهناز خوشبین به موفقیت آسیایی (عکس)

کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توضیح داد: اردوهای پیاپی و برنامه‌های منظم آماده سازی نشان می‌دهد توجه و حمایت لازم از تیم فوتبال زنان وجود دارد و این برنامه می‌تواند تیم را به بهترین شکل و آمادگی مطلوب برای حضور در مسابقات آسیایی برساند.

بهناز طاهرخانی درباره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و حضور حریفانی قدرتمند در این تورنمنت گفت: به خوبی می‌دانیم چه ماموریت و کار سختی در پیش داریم و برای موفق شدن باید شبانه روز تلاش کنیم.

طاهرخانی در بخش پایانی صحبت‌های خود ضمن اشاره به آغاز مسابقات لیگ برتر گفت: از روز شنبه 22 آبان ماه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان آغاز می شود و بنظرم برگزاری این مسابقات کمک بسزایی به ملی‌پوشان می کند، چرا که ما همیشه در شرایط مسابقه هستیم و این می‌تواند نقطه قوتی برای تیم ملی باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋