دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فراهانی: این وضعیت نباید ادامه پیدا کند

شهرخودرو را از بحران خارج می‌کنیم؛ فراهانی: این وضعیت نباید ادامه پیدا کند؛ میلاد فراهانی که به تازگی به تمرینات شهرخودرو اضافه شده در مورد وضعیت خود و تیمش می‌گوید و معتقد است باید اختلافات رفع شود.

فراهانی: این وضعیت نباید ادامه پیدا کند

به گزارش ورزش، میلاد فراهانی دروازه‌بان ثابت سید مهدی رحمتی در شهرخودرو بود. او در پایان فصل پیش قصد رفتن از مشهد را داشت اما اجازه خروج پیدا نکرد و پس از آن ابتلا به کرونا او را از فضای فوتبال دور کرد. این دروازه‌بان، با خبرنگار ورزش در خصوص وضعیت خود و تیمش صحبت کرد که حرف‌های او را در این صفحه می‌خوانید.

*عده‌ای پدیده را دو دسته کردند
تیم پدیده شرایط بسیار سخت و اسفناکی داشت. درون تیم بازیکنان بلاتکلیفی داشتند و مشخص نبود شرایط چطور پیش می‌رود و از لحاظ مدیریتی عده‌ای کار شکنی می‌کردند و عده‌ای تیم را دودسته کرده بودند. بیست روزی کرونا گرفته بودم و نبودم و بعد از آن آمدم و به یک سری اتفاقاتی که از دور و نزدیک می‌شنیدم پی بردم. شرایط سختی بود و در بحران شدیدی قرار گرفته بودیم و خداراشکر الان تیم به شرایط آرامی رسیده و تا حدودی مشخص شده چطور باید پیش برویم اما از لحاظ تیمی لطمه زیادی خوردیم. از نظر فکری، بدنی و نتیجه گیری در این چهار هفته‌ای که گذشته شرایط‌مان خیلی سخت شده است و بازیکنان سختی‌ها را پشت سر گذاشته و نسبتا به آرامش رسیدند. باید از طرف شهر مشهد و شهرخودرو به بچه‌ها رسیدگی بیشتری شود تا تیم حفظ شود و به شرایط ایده‌آل برسد و یک روند خوبی از نظر نتیجه و شرایط تیمی پیدا کند.

* اجازه ندادیم آبروریزی شود
من قراردادی دوساله با تیم داشتم و در فصل قبل سختی‌های زیادی کشیدیم و از نظر مالی و امکانات، شرایط واقعا سخت بود. من نزدیک 24 یا 25 بازی برای این تیم انجام دادم و شرایط خیلی خوبی داشتم و با بیشتر بچه‌ها دست به دست هم دادیم و این تیم را به یک جایگاه خوب در جدول رساندیم و اجازه ندادیم تیم آسیب ببیند. اگر تیم سقوط می‌کرد، حیثیت و آبروی بازیکنان و مربی می‌رود و قیمتی که تیم داشت می‌افتاد.

*هرچه تلاش کردم جدا شوم نشد
 ما تیم را با تمام اتفاقات تلخ و سختی‌ها با چنگ و دندان نگه داشتیم و آخر فصل انتظار داشتیم حقوق پارسال ما را بدهند و شرایط را برای بودن امسال مهیا کنند چون ما تیم شهر خودرو را دوست داریم و من قلبا شهر مشهد را دوست دارم و دوست دارم آنجا بازی کنم. اتفاقات تلخی افتاد که باعث شد به فکر جدایی باشم و هر چقدر تلاش کردیم از این تیم جدا شویم اما این اتفاق نیفتاد. من یک یا دو پیشنهاد داشتم و به آن‌ها می‌گفتم باید پولی به باشگاه پدیده بدهید اما آنان قبول نمی‌کردند و نتوانستم از این تیم جدا شوم. اگر من جدا می‌شدم برای باشگاه خوب می‌شد و پولی به باشگاه می‌رسید و هم برای خودم خوب بودد اما این اتفاق نیفتاد؛ ماندگار شدیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تیم شهرخودرو را از بحرانی که در آن قرار دارد خارج شود.

*هر کس لایق باشد بازی می‌کند
 اول به دلیل مشکلاتی که بود و می‌خواستم رفع شود دیر اضافه شدم و بعد از آمدنم، کرونا گرفتم و یک ماهی در کنار تیم نبودم و از دیروز وارد تمرینات شدم. من هدفم این نیست که حتما بازی کنم. تمام تلاش و فکرم این است که آبرو و حیثیت ما حفظ شود و شرایطی پیش بیاید که تیم از این شرایط تکانی بخورد. حالا من بازی کنم یا نفر دیگری فرقی ندارد. اولین هدفم این است که شرایط تیم ایده آل شود. ما سابقه چندساله در لیگ برتر داریم و اگر تیم نتایج بدی بگیرد برای ما زشت می‌شود و خروج از بحران کنونی برای ما اولویت است و طبق نظر سرمربی هر کسی که لایق باشد بازی می‌کند.

* در روزهای کرونایی میثاقیان جویای احوالم بود
آقای اکبر میثاقیان مربی قدیمی فوتبال ما بوده و قابل احترام هستند. رزومه ایشان در این چند سال مشخص است و ایشان شخص خوبی است و چیز بدی از او ندیده‌ایم. در روزهای کرونایی جویای احوال‌ما بودند و این برای ما یک دنیا ارزش دارد که حداقل سرمربی تیم به فکر ما بود و صحبتی با ما کرد. شرایط تیم بسیار سخت است و واقعا بحران سختی را پشت سر می‌گذارد. آقای سید صالحی آمده است و تا جایی که می‌بینیم زحمتش را می‌کشد اما یک دست صدا ندارد و تیم جمع نمی‌شود باید همگی پشت سر هم جلو بروند و از لحاظ شرکت شهرخودرو و شهر مشهد که تیم در این شهر است باید کمک کنند و این مشکلات و اختلاف نظرات را کنار بگذارند و به این تیم کمک کنند تا حداقل تیم به آن جایگاهی که حقش بوده برسد. اگر همینطور ادامه پیدا کند روزهای سختی می‌بینیم. درباره اقای وحید بیاتلو هم باید بگویم ایشان هم رزومه‌شان مشخص است و مربی خوب و جوانی هستند. تمام این رفت و آمدها باید برای کمک به تیم باشد تا تیم به شرایط ایده آل خودش برسد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋