دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حضور بی نتیجه داور جنجالی در کمیته اخلاق

حضور بی‌نتیجه داور جنجالی در کمیته اخلاق

وحید صالحی پیشکسوت داوری که در مصاحبه خود مدعی فساد در داوری شده بود، در کمیته اخلاق حاضر شد.

به گزارش ورزش، صالحی در صحبتهایش در برنامه فوتبال برتر ادعا کرد که داوری فوتبال ایران با فسادهای بزرگ و کوچک همراه است که این صحبتها با واکنش فدراسیون فوتبال همراه شد و آنها خواستار طرح مستندات در این باره شدند.

این داور سابق فوتبال ایران امروز در کمیته اخلاق حاضر شد و در شرایطی که انتظار می‌رفت با دست پر به این کمیته برود، تنها به تکرار ادعاهای پیشین اکتفا کرد.

حالا فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق به او فرصت داده تا هرچه زودتر مستندات خود را در اختیار این کمیته قرار بدهد تا به آنها رسیدگی شود.

او در فوتبال برتر گفته بود: «از ابتدای فصل گذشته به این نتیجه رسیدم که خیلی از مسائل داوری در پشت پرده رقم می‌خورد و چیدمان داوری‌ها بر اساس توانایی افراد صورت می‌گیرد. در بیستمین سال کاری‌ام به این موضوع رسیدم. وقتی دلال وارد موضوعی می‌شود دیگر توانایی مورد بحث قرار نمی‌گیرد.»

پس از آن دبیرکل فدراسیون فوتبال کامرانی فر نیز اظهار داشت: «نمی‌توان با صحبت کردن تصمیم‌گیری کرد و هر کسی مطلب مستندی دارد، می‌تواند ارائه کند. فدراسیون فوتبال در سلامت کار می‌کند و به همه موضوعات وارد می‌شود. فدراسیون با هیچ بخشی تعارف ندارد و اگر هر بخشی راه را اشتباه برود، فدراسیون فوتبال ممانعت می‌کند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋