دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تغییر پست غیر منتظره برای سعید آقایی(عکس)

سعید آقایی مقابل گل گهر شرایطی را تجربه کرد که برایش تداعی کننده روزهای حضور در گسترش فولاد بود.

به گزارش ورزش، سورپرایز یحیی در بازی گل گهر و تغییر چینش و سیستم ترکیب ابتدایی تیمش باعث شد سعید آقایی به ترکیب اصلی بازگردد و نقشی متفاوت را با پیراهن سرخ تجربه کند. آقایی در سیستم سه دفاعه سرخ‌ها به عنوان وینگ بک چپ بازی کرد و این اتفاق باعث شد او یک نقش جدید را با کارگردانی یحیی بازی کند و بیشتر در میانه زمین حضور داشته باشد.

بازی در این پست دوندگی بیشتری را می‌طلبد و آقایی علاوه بر حضور در میانه میدان و بازی به عنوان وینگر باید در حملات حریف دفاع را پوشش دهد و در حملات پرسپولیس به خوبی اضافه شده و در گل‌سازی هم نقش داشته باشد. شماره 77 پرسپولیس پیش‌تر در گسترش فولاد به عنوان وینگر بازی می‌کرد و این تجربه سبب می‌شود خیلی با این پست غریبه نباشد.

تغییر پست غیر منتظره برای سعید آقایی(عکس)

یکی از ویژگی‌هایی که یک بازیکن را برای یحیی گل‌محمدی محبوب می‌کند قابلیت او برای بازی در چند پست است. اتفاقی که سبب شده در برخی بازی‌ها وحید امیری را در سه پست مختلف ببینیم و این اتفاق برای دیگر بازیکنان پرسپولیس نیز صادق است‌. اگر سعید آقایی آمادگی لازم برای این تغییر پست را داشته باشد و سرمربی قرمزها قصد ادامه بازی با سبک سه دفاع را داشته باشد، آقایی شانس این را دارد در این فصل از نیمکت نشینی خلاص شود و یکی از مهره‌های ترکیب اصلی پرسپولیس باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋