دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سال تلخ پرافتخارترین سرمربی ورزش ایران (عکس)

جعفری در سوگ برادر عزادار شد؛ سال تلخ پرافتخارترین سرمربی ورزش ایران (عکس)؛ سرمربی خوش‌اخلاق و پرافتخار فوتبال زنان ایران در غم از دست دادن برادر خود سوگوار شده است.

به گزارش ورزش مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال زنان خاتون بم که با سابقه هفت قهرمانی در لیگ برتر، یک رکورد استثنایی و دست نیافتنی را به نام خود به ثبت رسانده، فصل گذشته در آستانه کسب هشتمین قهرمانی خود بود که در بازی‌های پایانی فصل بیماری فرزندش او را از تیم دور کرد و این مسئله باعث شد تا قهرمانی نصیب شهرداری سیرجان شود.

کمتر از دو ماه بعد از پایان لیگ (اردیبهشت 1400) اتفاقی ناگوار برای جعفری رخ داد و او پسرش را به علت بیماری قلبی از دست داد.

حالا در آستانه فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان و در شرایطی که از شنبه آینده رقابت‌ها آغاز خواهد شد، خبر تلخ دیگری از کرمان به گوش می‌رسد؛ مرضیه جعفری در فاصله 6 ماه بعد از آن‌که داغدار پسر خود شد، حالا در غم از دست دادن برادرش سوگوار است.

باشگاه خاتون بم در اقدامی ارزنده برای همدردی با سرمربی خود، اعلام کرده است که تا یک هفته لوگوی باشگاه به رنگ سیاه در آمده است.

ورزش این مصیبت را به مرضیه جعفری سرمربی موفق و پرافتخار فوتبال ایران و خانواده وی تسلیت می‌گوید و برای آن‌ها از خداوند متعال آرزوی صبر و شکیبایی دارد.

سال تلخ پرافتخارترین سرمربی ورزش ایران (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋