دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیرلو در انتخاب یوونتوس مرتکب اشتباه شد

آریگو ساکی:؛ پیرلو در انتخاب یوونتوس مرتکب اشتباه شد؛ آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان، معتقد است که انتخاب یوونتوس توسط آندره آ پیرلو تصمیم غلطی بوده است.

پیرلو در انتخاب یوونتوس مرتکب اشتباه شد

به گزارش ورزش، در تابستان سال گذشته بود که آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید یوونتوس انتخاب و جانشین مائوریتزیو ساری شد. اگرچه او توانست نهایتاً با بیانکونری به مقام قهرمانی کوپا ایتالیا دست پیدا کند اما یوونتوس تحت هدایت پیرلو در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا عملکرد ناامید کننده ای داشت؛ موضوعی که باعث شد این مرد ایتالیایی در پایان فصل از هدایت یوونتوس کنار گذاشته شود و جای خود را به مکس آلگری بدهد.

پیرلو در انتخاب یوونتوس مرتکب اشتباه شد

 آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان، حالا در مصاحبه ای تاکید کرده که پیرلو در انتخاب یوونتوس مرتکب اشتباه شده است. او گفت: "حضور در یوونتوس اشتباهی بود که ممکن است برای او گران تمام شود. البته فکر می‌کنم او دوباره می‌تواند وارد دنیای فوتبال شود. از طرفی شما به کمی شانس هم احتیاج داشت.

او به یووه رفت در حالی که تقریباً غیرممکن بود که بتواند در آن جا موفق شود. پیرلو از روی جاه طلبی این پیشنهاد را پذیرفت و فکر می‌کنم اشتباهی مرتکب شد که ممکن بود برای او گران تمام شود."

گفتنی است طی هفته های اخیر شایعاتی در رابطه با احتمال حضور آندره‌آ پیرلو در بارسلونا و جنوا مطرح شده بود. با این حال اخیراً ژاوی به عنوان سرمربی جدید بارسا انتخاب شد. همچنین سرمربی سابق تیم ملی اوکراین یعنی آندری شوچنکو رسماً هدایت جنوا را برعهده گرفت تا دو گزینه از پیش روی سرمربی ایتالیایی برداشته شود؛ موضوعی که ساکی معتقد است دلیل آن انتخاب یوونتوس توسط پیرلو بوده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋