دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یوونتوس به دنبال رهایی از شر یک ستاره بی مصرف

به نظر می رسد آرون رمزی، هافبک ولزی یوونتوس به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

یوونتوس به دنبال رهایی از شر یک ستاره بی‌مصرف

به گزارش ورزش، سایت گل امروز با انتشار گزارشی مدعی شد یوونتوس به دنبال مشتری برای آرون رمزی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه است و مدیران این باشگاه امیدوارند راه حلی برای فروش این ملی پوش ولزی پیدا شود. اخبار حاکی از احتمال انتقال آرون رمزی به لیگ برتر است و تیم هایی مانند اورتون و نیوکاسل به جذب ستاره سابق آرسنال ابراز علاقه کرده اند، اما تاکنون پیشنهاد رسمی ارائه نشده و یوونتوس امیدوار است این اتفاق به زودی رخ دهد.

 

یوونتوس به دنبال رهایی از شر یک ستاره بی‌مصرف

 

آرون رمزی در ماه های اخیر به شدت درگیر بحران آسیب دیدگی بوده و در این فصل فقط پنج بازی در تمام رقابت ها با لباس بیانکونری انجام داده است. آرون رمزی به عنوان بازیکن آزاد و در تابستان سال 2019 راهی تورین شد، اما او در این مدت موفق به جلب رضایت یوونتوس نشده و علاقه زرفین قطع همکاری است.

 

این هافبک ولزی نیز خواهان بازگشت به لیگ برتر و تکرار روزهای شیرین گذشته است. آرون رمزی پیش از انتقال به یوونتوس به مدت 11 سال در آرسنال بازی کرده، 369 بار برای توپچی ها به میدان رفته و سه عنوان قهرمانی در جام حذفی انگلیس را نیز کسب کرد. آرون رمزی حدود دو سال دیگر و تا تابستان سال 2023 با یوونتوس قرار دارد و مدیران این باشگاه ترجیح می دهد به جای واگذاری رایگان او یا فروش با قیمت پایین تر در تابستان پیش رو، در همین فصل زمستان با این بازیکن قطع همکاری کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋