دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رونمایی از حسینی و بوحمدان در فولاد(عکس)

دو بازیکن جدید فولاد خوزستان در تمرین امروز این تیم حضور یافتند.

به گزارش ورزش، باشگاه فولاد خوزستان پس از اینکه جواد نکونام را به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد، در فاصله چند ساعته تا پایان مهلت نقل و انتقالات خریدهای خود را انجام داد تا تیمش را برای ادامه فصل تقویت کند.

ساسان حسینی که در هفته اول لیگ برتر برای آلومینیوم به میدان رفت و پس از آن بخاطر مخالفت اراکی‌ها برای حضور این بازیکن در اردوی تیم امید با محرومیت سه جلسه‌ای مواجه شد و نتوانست به میدان برود، آخرین خرید فولاد در نقل و انتقالات لقب گرفت تا مثل سل قبل در استان خوزستان بازی کند.

رونمایی از حسینی و بوحمدان در فولاد(عکس)

این مهاجم ۲۲ ساله در فصل گذشته ۲۹ بار برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفت و ۸ گل به ثمر رساند که حالا با پیوستن به فولاد و حضور در تمرین امروز این تیم امیدوار است روند خوب خود را دنبال کند.

رونمایی از حسینی و بوحمدان در فولاد(عکس)

علاوه بر حضور حسینی در تمرین امروز فولاد، حمید بوحمدان نیز که دیگر خرید خوزستانی‌ها بود و یک فصل سابقه حضور در این تیم را دارد، در اردوی شاگردان نکونام حضور یافت و رسما کارش را آغاز کرد.

رونمایی از حسینی و بوحمدان در فولاد(عکس)

بوحمدان سال گذشته در تراکتور حضور داشت که با اتمام قراردادش تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی گرفت و در آخرین ساعات نقل و انتقالات فولاد را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کرد.

اردوی فولاد خوزستان از امروز سه‌شنبه در تهران و زیر نظر جواد نکونام آغاز شده که ساسان حسینی و حمید بوحمدان نیز در آن حضور یافتند و قرار است مهدی لیموچی، دیگر بازیکن جدید فولادی‌ها در روزهای آینده به تمرینات این تیم اضافه شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋