دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره میلان نظرش در مورد رونالدو را پس گرفت

از ترس زلاتان؟؛ ستاره میلان نظرش در مورد رونالدو را پس گرفت؛ رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، در توئیتی به حواشی ایجاد شده پیرامون ترجیح دادن کریستیانو رونالدو به زلاتان ابراهیموویچ واکنش نشان داد.

ستاره میلان نظرش در مورد رونالدو را پس گرفت

به گزارش ورزش، رافائل لیائو در کنار دو تن از بزرگ‌ترین ستاره های حال حاضر دنیای فوتبال بازی می کند. او در پرتغال با کریستیانو رونالدو هم تیمی است و در تیم باشگاهی اش یعنی میلان نیز کنار ستاره سوئدی یعنی زلاتان ابراهیموویچ بازی می کند.

ستاره میلان نظرش در مورد رونالدو را پس گرفت

اما رافائل لیائو که هم اکنون در اردوی تیم ملی پرتغال برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر به سر می برد، پیش از دیدار برابر ایرلند در پاسخ به یک سوال پاسخی پر سر و صدا داد که حواشی زیادی را در پی داشت؛ جایی که از ستاره پرتغالی خواسته شد که از بین زلاتان ابراهیموویچ و کریستیانو رونالدو یک نفر را انتخاب کند که او تاکید کرد که CR7 را ترجیح می‌دهد.

با این وجود رافائل لیائو بعد از حواشی به وجود آمده،به این مسئله واکنش نشان داده و در توئیتی درباره انتخاب از بین رونالدو و زلاتان نوشته است: "هر دو آن ها"
در واقع ستاره پرتغالی خیلی زود صحبت هایش را پس گرفته تا به حواشی پیرامون این موضوع خاتمه داده باشد.

ستاره میلان نظرش در مورد رونالدو را پس گرفت

گفتنی است لیائو اخیرا درباره زلاتان ابراهیموویچ گفته بود: "زلاتان برای من مانند یک برادر بزرگ تر است. او می‌داند که من می‌توانم با توانایی هایم در ضربه زدن به توپ سرنوشت یک مسابقه را رقم بزنم، اما زلاتان به من تاکید می‌کند که مهم‌ترین مسئله حفظ تمرکز به صورت مداوم است. من هر روز تلاش می کنم چیزهای جدیدی از زلاتان یاد بگیرم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋