دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مصدومیتِ شدید، شاکری را از قلعه نویی گرفت(عکس)

برای حداقل دو ماه؛ مصدومیتِ شدید، شاکری را از قلعه‌نویی گرفت(عکس)؛ مهاجم تیم فوتبال گل گهر در مصاف با پرسپولیس دچار کشیدگی رباط زانو شده است.

به گزارش ورزش، دقایق پایانی نیمه اول دیدار گل گهر برابر پرسپولیس برای مهاجم نیشابوری گل گهر تبدیل به کابوس شد؛ توپ از سمت راست روی دروازه ارسال شد و شاکری برای گلزنی با ضربه سر به هوا پرید. مهاجم گل‌گهر با وجود پرش بلند به توپ نرسید و در حال فرود روی یک پا و حفظ تعادل اش بود که کابوس‌اش شکل گرفت.

مصدومیتِ شدید، شاکری را از قلعه‌نویی گرفت(عکس)


در همین صحنه فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس هم برای تحت فشار قرار دادن شاکری روی هوا پریده بود و در هنگام فرود نتوانست کنترل خود را حفظ کند و از پهلو روی زانوی پای تکیه گاه یونس شاکری افتاد. فشار و سرعت بالای فرجی روی پای تکیه گاه شاکری که بعد از یک پرش بلند، سعی در حفظ تعادل او داشت منجر به مصدومیت شدید این بازیکن شد. تصور تحمل وزن بدن فرشاد فرجی و خود یونس روی یک زانو بسیار دشوار است؛ پرش و فرودی که بدون مداخله بازیکن حریف و با سلامت کامل انجام می شد با فشار ناخواسته فرشاد فرجی منجر به مصدومیت شدید یونس شاکری شد تا گل گهر یکی از مهمترین بازیکنان تهاجمی خود را به دلیل کشیدگی رباط حداقل برای مدت زمانی دو ماهه از دست داده باشد.

مصدومیتِ شدید، شاکری را از قلعه‌نویی گرفت(عکس)

ثانیه هایی پس از این پرش یونس شاکری، این مهاجم که با به ثمر رساندن یک گل در مصاف با نساجی مازندران و ثبت دو پاس گل در مصاف با تراکتور، بهترین و اثرگذارترین بازیکن تیم امیرقلعه نویی، پس از فرود با مصدومیتی شدید مواجه شد که حداقل دو ماه او را از میادین دور نگه خواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋