دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تکذیب تمایل مجیدی به جذب بازیکن پرسپولیس

تکذیب تمایل مجیدی به جذب بازیکن پرسپولیس

معاون ارتباطات باشگاه استقلال، تمایل این باشگاه برای جذب رضا دهقانی بازیکن سابق پرسپولیس را تکذیب کرد.

به گزارش ورزش، رضا دهقانی بازیکنی است که در تابستان امسال به پرسپولیس پیوست. هافبک 23 ساله و فصل گذشته نساجی که سابقه بازی در سپاهان را نیز در کارنامه دارد، هرگز فرصتی برای درخشش در ترکیب پرسپولیس به دست نیاورد و تقریبا در بیشتر اوقات به دلیل مصدومیت، دیدارهای سرخپوشان را از دست می داد.

این بازیکن دو شب پیش و در آخرین ساعات بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران، قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و به تراکتور پیوست. با این حال برخی شایعات درباره تمایل فرهاد مجیدی به جذب این بازیکن در فضای مجازی منتشر شده بود که این خبر از سوی آبی ها تکذیب شد.

محمد نوریفر معاون ارتباطات و مدیررسانه ای باشگاه استقلال در کانال شخصی خودش در این خصوص نوشت: اخباری که درباره تماس کادرفنی تیم فوتبال استقلال با رضا دهقانی یا علاقه فرهاد مجیدی برای جذب این بازیکن در رسانه‌ها مطرح شده، به هیچ وجه صحت ندارد.

استقلال پس از جدایی احمد موسوی، به دنبال جذب یک هافبک خارجی است و تلاش های آبی ها برای یافتن گزینه مناسب، تاکنون بی نتیجه بوده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋