دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صدرنشینی ناباورانه در جدول بهترین گلرهای ایران

صدرنشینی ناباورانه در جدول بهترین گلرهای ایران

جایگاه سیدحسین از دست رفت؛ صدرنشینی ناباورانه در جدول بهترین گلرهای ایران!؛ حسین پورحمیدی با ثبت سومین کلین شیت، به صدر جدول برترین گلرهای لیگ بیست و یکم صعود کرد.

به گزارش ورزش، هفته چهارم لیگ برتر ایران با توقف و شکست مدعیان قهرمانی به پایان رسید. در این بین استقلال اولین گل فصل را دریافت کرد و پرسپولیس از اولین کلین شیت فصل ناکام ماند تا جایگاه نخست برترین گلرهای فصل بر اساس کلین شیت، به یک چهره جدید برسد: حسین پورحمیدی.

پورحمیدی که در هفته اول غایب بود و عرفان اسفندیاری به جای او بازی کرد، در سه بازی بعدی توانسته دروازه اش را بسته نگه دارد. او شش سیو را به ثبت رسانده و با کلین شیت بیشتر نسبت به خاطر همین سیو بیشتر، جایگاه بهتری نسبت به گلر تیم استقلال، سیدحسین حسینی دارد. البته نباید فراموش کرد که یکی از کلین شیتهای سیدحسین، به 10 دقیقه دیدار با ذوب آهن مربوط می‌شود.

صدرنشینی ناباورانه در جدول بهترین گلرهای ایران

کریستوفر نت دیگر دروازه بانی است که سه کلین شیت ثبت کرده اما او در طول چهار بازی، تنها 3 سیو انجام داده که حتی از بوژیدار رادوشویچ با یک بازی هم کمتر است.

پدیده این فصل دروازه بانی لیگ برتر، فرهاد کرمانشاهی است که در سه بازی دو کلین شیت ثبت کرده و اگر در مقابل تراکتور هم می‌توانست دروازه اش را بسته نگه دارد، رکوردی جالب را از خود به جای می‌گذاشت.

علیرضا حقیقی و ایمان صادقی همچنان بیشترین تعداد مهار را دارند و با 12 سیو از این نظر چهره شاخص هستند. صادقی 80 درصد شوتهای به سمت دروازه اش را مهار کرده و علیرضا حقیقی 70.58%.

مسلم حق شناس، حامد لک، فائز الرشیدی، مهرداد بشاگردی، بوژیدار رادوشویچ و فرزین گروسیان گلرهایی هستند که هنوز موفق به کلین شیت نشده اند.

در بین تیمهای لیگ برتری فارغ از ضرباتی که توسط مدافعان سیو شده، نساجی بیشترین شوت به دروازه را متحمل شده و پس از آن نام تیمهای فجر، تراکتور و فولاد دیده می‌شود که به نظر عملکرد دفاعی چندان خوبی در این فصل نداشته‌اند.

فرزین گروسیان تنها دروازه بانی است که این فصل به میدان رفته اما هیچ مهاری را ثبت نکرده.

در فصل جاری پس از گذشت چهار هفته، 23 دروازه بان در 16 تیم لیگ برتری به کار گرفته شده اند که عدد عجیب و غریبی محسوب می‌شود. پیکان، ذوب آهن، فجر، نساجی، شهرخودرو، گل گهر، تراکتور و فولاد تیمهایی هستند که تنها از یک دروازه بان استفاده کرده اند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋