دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره هلندی قربانی حضور استرلینگ در بارسلونا؟

ستاره هلندی قربانی حضور استرلینگ در بارسلونا؟

شایعاتی مبنی بر احتمال معاوضه فرانکی دی یونگ و رحیم استرلینگ شنیده می‌شود.

به گزارش ورزش، رحیم استرلینگ در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به یک نیمکت نشین محض منچسترسیتی تبدیل شده است و به نظر می‌رسد که این ستاره به انگلیسی دیگر اولویت پپ گواردیولا برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سیتیزن ها محسوب نمی شود.

ستاره هلندی قربانی حضور استرلینگ در بارسلونا؟

همین نیمکت‌نشینی های پیاپی رحیم استرلینگ باعث نارضایتی این بازیکن شده و گفته می‌شود که او خواهان جدایی از منچستر سیتی در نقل و انتقالات ژانویه یا تابستان پیش رو است. از طرف دیگر چندین گزارش حکایت از آن داشته که بارسلونا شرایط جذب استرلینگ را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد و اصلی ترین گزینه پیش روی ستاره انگلیسی محسوب می شود.

اما به نظر می رسد که بارسلونا و حتی منچسترسیتی بی میل به انجام معاوضه بازیکن نیستند. در همین راستا ال‌ناسیونال گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که این دو باشگاه در فکر معاوضه استرلینگ و فرانکی دی یونگ هستند. ستاره هلندی نتوانسته انتظارات را در نوکمپ برآورده کند و همین موضوع باعث شده شایعاتی پیرامون جدایی او مطرح شود. در واقع حالا ممکن است که دی‌یونگ با ستاره سیتی معاوضه شده و باشگاه انگلیسی به جز انتقال رحیم استرلینگ، 20 میلیون یورو هم به بارسلونا بپردازد.

ستاره هلندی قربانی حضور استرلینگ در بارسلونا؟

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋