دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حمله عجیب به کونته؛ او مربی درجه سه هم نیست

حمله‌ عجیب به کونته؛ او مربی درجه سه هم نیست

آنتونیو کاسانو، انتقادات تندی را نسبت به سرمربی جدید تاتنهام یعنی آنتونیو کونته مطرح کرد.

به گزارش ورزش، بعد از پایان فصل گذشته و قهرمانی اینتر با هدایت آنتونیو کونته در رقابت‌های سری آ بود که سرمربی ایتالیایی به دلیل مشکلات مالی نراتزوری تصمیم گرفت از این تیم جدا شود؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد و بر خلاف میل هواداران اینتر، کونته بعد از یک فصل فوق العاده از این تیم جدا شد.

در تابستان اخیر شایعات زیادی در مورد آینده آنتونیو کونته مطرح شد. حتی در مقطعی گفته شد که این سرمربی در آستانه هدایت تاتنهام قرار گرفته اما نهایتاً توافقات در این باره حاصل نشد تا کونته چند ماهی از دنیای مربیگری فاصله بگیرد. با این وجود بعد از کسب نتایج ضعیف تاتنهام با نونو اسپریتو و اخراج این سرمربی پرتغالی، کونته بالاخره با سران باشگاه لندنی برای هدایت این تیم به توافق رسید.

حمله‌ عجیب به کونته؛ او مربی درجه سه هم نیست

با وجود موفقیت هایی که کونته در حرفه مربیگری داشته، آنتونیو کاسانو انتقادات تندی را نسبت به او مطرح کرده است. ستاره سابق تیم ملی ایتالیا در این باره گفت: "کونته در ماه ژوئن با باشگاه تاتنهام مذاکراتی انجام داد اما نتوانست با آنها به توافق برسد. با این حال چند ماه بعد از آن تصمیم گرفت هدایت این تیم را بر عهده بگیرد و این مسئله چند دلیل دارد.

چرا مسئولان باشگاه های بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ هرگز برای به خدمت گرفتن او تلاش نکردند. همه معتقد هستند که او مربی موفقی است اما هیچ باشگاه بزرگی کونته را نمی خواهد. او نه تنها یک مربی درجه یک که حتی درجه سه هم نیست. در واقع تیم‌های او هرگز نمایش های جذابی ارائه نمی دهند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋