دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

میرزاپور: دلیل اخراج ویسی فنی نبود

میرزاپور: دلیل اخراج ویسی فنی نبود

او هیچ وقت بهانه نیاورد؛ میرزاپور: دلیل اخراج ویسی فنی نبود؛ ابراهیم میرزاپور میگوید که عبدالله ویسی با علم بر مشکلات سرمربی تیم شد.

به گزارش ورزش وی ضمن تاکید بر فنی نبودن دلیل قطع همکاری با ویسی، گفت: من دو سال پیش هم که آقای نکونام به فولاد آمد من بازی های فولاد را می‌دیدم ک جواد هم در اوایل فصل شرایط سختی را برایش رقم‌ می‌زدند که تیم خوب نتیجه نگرفت اما به او فرصت دادند و منن هم با جواد صحبت کردم و گفتم شرایط تیمت خوب است و به او فرصت داده شد و تیمش هم سهمیه آسیایی گرفت. برای همین می‌گویم بحث فنی نیست و اگر ما چهار بازی را می‌باختیم یک توجیهی داشت که شما چهار بازی را باختید و حرف و حدیثی نبود. اما ما دو بازی باختیم و بازی سوم را بردیم و بازی چهارم هم مساوی کردیم و با صدر جدول شش امتیاز فاصله است‌. با پرسپولیس که قهرمان پنج دوره لیگ است سه امتیاز اختلاف داریم و با تیم هایی که هزینه های زیادتر کرده‌اند چهار پنج امتیاز اختلاف داشتیم و نمی‌شد گفت ما ظرفیت این را نداریم که بتوانیم امتیاز بگیریم‌. هنوز اول فصل بود و زمان می‌برد تا بازیکنان با تاکتیک ها و برنامه های آقای ویسی آشنا شوند و بتوانند به خوبی آنها را پیاده کنند و این فرصت داده نشد و به هر صورت بود که مدیران گرفتند و ما به آن احترام می‌گذاریم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

او در پایان در خصوص هواداران فولاد اظهار داشت: می‌دانم که فولاد چه هواداران خوب و خونگرمی دارد و کسانی هستند که فوتبال و تمام مسائل را خیلی خوب می‌فهمند و همیشه در بدترین شرایط حامی تیم بودند و فولاد به جایگاه اصلی اش برسد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋