دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

13 تیم مدافع مازاد منچستریونایتد را می خواهند

13 تیم مدافع مازاد منچستریونایتد را می خواهند

ادعای سان:؛ 13 تیم مدافع مازاد منچستریونایتد را می خواهند!؛ فیل جونز که نزدیک به دو سال است به دور از میادین مانده، هفته های اخر حضورش در منچستریونایتد را پشت سر می گذارد.

به گزارش ورزش، فیل حونز مدافع میانی منچستریونایتد از سال 2011 در عضویت این باشگاه است ولی در 22 ماه گذشته حتی یک بار نیز برای شیاطین سرخ به میدان نرفته است. از ژانویه 2020 او با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و دیگر نتوانسته برای یونایتد بازی کند. در بازی برابر ترانمر راورز در جام حذفی بود که جونز مصدوم شد و از فوتبال به دور ماند.

13 تیم مدافع مازاد منچستریونایتد را می خواهند

یونایتد تابستان سعی در فروش او داشت چرا که جونز از جمله بازیکنانی است که دستمزد بالایی دریافت می کند. یونایتد زمستان نیز تلاشی مجدد برای واگذاری جونز را شروع خواهد کرد و طبق ادعای سان، این بازیکن همین حالا از 13 تیم مختلف پیشنهاد دارد.

واتفورد و نیوکاسل تنها تیم های لیگ برتری خواهان جونز هستند و از دسته پایین تر نیز دربی کانتی نام آشناتر از دیگر تیم هاست. حضور وین رونی هم تیمی سابق جونز روی نیمکت دربی به عنوان مربی، مهمترین دلیل علاقه این باشگاه به اوست.

13 تیم مدافع مازاد منچستریونایتد را می خواهند

از قرارداد جونز 29 ساله با یونایتد کمتر از دو سال باقیمانده و او طبعا برای پیوستن به تیم جدیدش باید به میزان قابل توجهی از دستمزد خود کسر کند. جونز 10 سال پیش با 19 میلیون یورو از بلکبرن به یونایتد تحت هدایت سر الکس فرگوسن پیوسته بود و 27 بازی ملی هم در کارنامه دارد. او در جام جهانی 2018 برای انگلیس به میدان هم رفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋