دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نوازی: فکر می کنم مجیدی باید بیشتر کار کند

نوازی: فکر می‌کنم مجیدی باید بیشتر کار کند

بازیکنان قدر پیراهنی که می‌پوشند را بیشتر بدانند؛ نوازی: فکر می‌کنم مجیدی باید بیشتر کار کند؛ محمد نوازی، پیشکسوت استقلال، عقیده دارد باید با وساطت بزرگترها ماجرای اختلاف طارمی و اسکوچیچ حل می‌شد.

به گزارش ورزش، محمد نوازی یکی از افرادی بود که امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه استقلال حاضر شد و در حاشیه این مراسم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: خیلی ممنون بابت این اتفاقی که رخ داد باید تشکر کرد. این پیشکسوت‌ها بعد از مدت ها دور هم جمع شدند. امیدوارم این مراسم‌ها با یک هدف مشخصی دنبال شود و اینکه فقط اینجا یک چای و شیرینی بخوریم و صحبت کنیم خوب نیست. باید در شکل و هدف باشگاه‌داری تاثیر داشته باشد و در تصمیمات هیئت مدیره و مدیرعاملی موثر واقع شود. این عزیزان که این همه سال تلاش کردند و این دو ستاره را به باشگاه اضافه کردند دور هم جمع بودند و باید تلاش کنیم ستاره دیگری نیز اضافه کنیم.

نوازی ادامه داد: خیلی قشنگ بود که در این مراسم بازیکنان و کادرفنی هم می‌آمدند و کار قشنگی نبود که آنها حضور نداشتند چرا که حضورشان باعث می‌شد پیشکسوتان با بازیکنان جدید آشنا شوند. بعضی تصمیمات کور کورانه است و نباید باشگاه استقلال را مثل این چند سال کوچک کنیم. الان هم آقای آجورلو که خودشان فوتبالی است آمده و انشاالله همه باهم تصمیمات خوبی بگیریم تا به اهدافمان برسیم.

نوازی در مورد وضعیت استقلال گفت: خداراشکر همه چیز خوب است به هرحال وقتی تیم نتیجه می گیرد همه راضی هستند؛ ولی فکر می‌کنم آقای مجیدی باید بیشتر کار کند و بازیکنان باید قدر لباسی که می‌پوشند را بدانند و در بازی‌های بعد منسجم تر باشند و از اینی که هست بهتر باشند.

او در مورد اختلاف طارمی با اسکوچیچ بیان کرد: به نظرم اصلا کار قشنگی نیست و در این شرایط که می‌تواند نتایج مهمی برای  ویترین جام جهانی ما داشته باشد. ما بازیکنان و تیم ملی خوبی داریم و باید تصمیمات خوبی بگیریم. شاید در کمیته اخلاق و انضباطی خیلی پرونده ها هست که رسیدگی نمی‌شود و خیلی حواشی بزرگتر از اختلاف آقای اسکوچیچ با طارمی وجود داشته ولی رسیدگی نشده‌‌. چطور در این بازی‌های حساس چنین تصمیم غلطی گرفتیم. ای کاش بعد از بازی‌ها تصمیم بهتری می‌گرفتیم. اگر بزرگترها می‌نشستند می‌توانستند موضوع را حل کنند. به هرحال امیدوارم تصمیماتی بگیریم که به ضرر فوتبال‌مان نباشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋