دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لئوناردو: مسی نباید به اردوی آرژانتین می رفت

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، از قوانین فیفا برای حضور بازیکنان در اردوی تیم‌های ملی انتقاد کرد.

لئوناردو: مسی نباید به اردوی آرژانتین می‌رفت

به گزارش ورزش، دعوت لیونل مسی و لیندرو پارادس به تیم ملی آرژانتین باعث ناراحتی پی اس جی و خصوصا مدیر ورزشی این باشگاه شده که دست به انتقاد علنی از این شرایط زد.


هردوی این بازیکن در حال حاضر دچار مصدومیت هستند اما با دعوت شدن به تیم ملی آرژانتین، به این کشور سفر کردند تا در اردوی قهرمان کوپا آمه‌ریکا حضور پیدا کنند.


لئوناردو در گفتگو لا لو پاریزین اظهار داشت:« ما با حضور بازیکنی که از نظر ما در شرایط فیزیکی خوبی نیست یا روند درمان را طی می‌کند در اردوی تیم ملی موافق نیستیم. این اتفاق از نظر ما منطقی نیست و چنین موقعیت‌هایی یعنی باید توافقی جدی با فیفا در این باره انجام دهیم.»


با این حال این روزنامه فرانسوی تاکید کرده که پی اس جی به هیچ وجه از دست بازیکنانش عصبانی نیست اما از این که قدرت تصمیم‌گیری در زمینه زمان سفر بازیکنانش و حضور آنها در اردوی تیم‌های ملی را ندارد احساس رضایت ندارد.


لو پاریسین همچنین مدعی شده که مسی و پارادس در بازی روز 13 نوامبر برابر اروگوئه در ترکیب آرژانتین حضور نخواهند داشت.


پاری سن ژرمن نگران است پارادس که پنج هفته از میادین دور بوده بار دیگر به مصدومیتی از ناحیه ماهیچه دچار شود و روند درمان او به عملکرد این تیم آسیب بزند.


با این حال گفته می‌شود که پی اس جی مخالفت خاصی با حضور مسی در اردوی تیم ملی کشورش نداشته و عدم حضورش در فهرست این تیم برابر بازی برابر بوردو نیز اقدامی محتاطانه بوده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋