دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گلزنی علیپور در روز پنالتی باران حریف

ماریتیمو در روز گلزنی مهاجم ایرانی اش با شکست زمین بازی را ترک کرد.

گلزنی علیپور در روز پنالتی باران حریف

به گزارش ورزش، در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال ماریتیمو در حالی که علی علیپور را در فهرست نفرات خود داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه ژوآئو کاردوسو مقابل تیم رده چهاردهمی توندلا قرار گرفت.

علی علیپور که پس از یک حضور ثابت در جام حذفی و یک بازی در لیگ برتر پرتغال، در دیدار هفته قبل مقابل ژیل ویسنته در ترکیب قرار نگرفته و به‌ عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، امروز برابر توندلا هم جزو نفرات ذخیره بود و جایی در ترکیب اصلی نداشت.

نیمه اول این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود توندلا به پایان رسید؛ جالب اینجاست که هر سه گل این تیم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید! پدرو در دقایق 15،20،43 هر سه پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد تا در 45 دقیقه هت تریک کند.

برای جبران گل های خورده، شاهد تغییراتی در ترکیب تیم ماریتیمو بودیم؛ یکی از این تغییرات به میدان آمدن علی علیپور از شروع نیمه دوم بود. تلاش های ماریتیمو برای تغییر نتیجه در دقیقه 75 بالاخره نتیجه داد و این تیم گل اول را توسط کاستا به ثمر رساند. در دیدار پر تنش و درگیرانه دو تیم که نیمه دوم آن 9 دقیقه وقت تلف شده داشت، علی علیپور هم توانست نام خود را در بین گلزنان ثبت کند.

در اولین دقیقه از وقت های تلف شده بود که علیپور با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.؛ 8 دقیقه فرصت برای زدن گل سوم و رقم خوردن یک کامبک رویایی برای ماریتیمو فرصت بود اما یاران علیپور نه تنها موفق به این کار نشدند بلکه در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده توسط آگوستو، دروازه خود را برای چهارمین بار باز شده دیدند تا 4 بر 2 مغلوب حریف شوند.

ماریتیمو که 4 بازی از 5 بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته با 7 امتیاز در مکان ماقبل آخر جدول رده بندی لیگ پرتغال حضور دارد. مهاجم ایرانی این تیم هم که در تمام مسابقات این فصل به میدان رفته در ۱۰ حضور ثابت و تعویضی دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود که با گل امروز خود، تعداد گل هایش را به عدد سه رساند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋