دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نیمکت های لیگ برتر همچنان قربانی می گیرد

پنج اخراج در 11 هفته؛ نیمکت‌های لیگ برتر همچنان قربانی می‌گیرد!؛ دین اسمیت، سرمربی آستون ویلا با اعلام مدیران این باشگاه شغل خود را از دست داده و اخراج شد.

به گزارش ورزش، آستون ویلا شروعی ضعیف را در این فصل لیگ برتر تجربه کرده و باخت روز جمعه مقابل ساوتهمپتون، پنجمین شکست متوالی این باشگاه در لیگ این فصل و البته روز پایانی فعالیت دین اسمیت در این باشگاه بود. اخراج دین اسمیت کمتر از یک روز پس از اخراج دنیل فارکه توسط نوریچ صورت می گیرد.

 

حالا پنج سرمربی لیگ برتری در این فصل اخراج شده اند که یک نفر بیشتر از کل فصل گذشته است. دین اسمیت سال ۲۰۱۸ سرمربی آستون ویلا شده و در اولین فصل حضور خود در این باشگاه، ویلا را به لیگ برتر بازگرداند.

 

کریستین پرسلو، مدیرعامل ویلا در این رابطه گفت: "امسال شاهد بهبود مستمر و مورد نظرمان از حیث نتایج، عملکرد و جایگاه در جدول لیگ برتر نبودیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تغییراتی ایجاد کرده و فرصتی تا برای سرمربی جدید قائل شویم تا در رختکن ویلا تاثیرگذار ظاهر شود. هیئت مدیره می‌خواهد صمیمانه از دین اسمیت برای موفقیت‌های بزرگ این سرمربی در داخل و خارج از زمین در این مدت تشکر کند. همه می دانند آستون ویلا چقدر برای دین اسمیت و خانواده اش ارزش دارد و ما برای او بهترین ها را آرزو می کنیم."

 

نیمکت‌های لیگ برتر همچنان قربانی می‌گیرد

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋