دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آرسنال ۱ ۰ واتفورد؛ هر هفته امیدوارکننده تر از قبل

آرسنال در یک بازی دشوار موفق شد با یک گل از سد واتفورد عبور کند.

آرسنال ۱ ۰ واتفورد؛ هر هفته امیدوارکننده تر از قبل

به گزارش ورزش، آرسنال بعد از کسب چند نتیجه خوب و رسیدن به نیمه بالایی جدول لیگ برتر انگلیس امروز از سری مسابقات هفته یازدهم میزبان واتفورد بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 1-0 به سود میزبان خاتمه یافت.

مطابق انتظار آرسنال شروعی طوفانی داشت و توانست در دقیقه 6 به گل اول دست پیدا کند. باکایو ساکا روی اشتباه مدافعان واتفورد دروازه خالی این تیم را باز کرد اما در بازبینی صحنه مشخص شد که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بنابراین مردود اعلام شد.

آرسنال ۱ ۰ واتفورد؛ هر هفته امیدوارکننده تر از قبل

در ادامه آسنال توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه خطای شدید روی الکساندر لاکازت باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. پیر امریک اوبامیانگ پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن توسط بن‌فاستر مهار شد.

در ادامه واتفورد نیز یکی دو موقعیت ایجاد کرد اما نهایتاً در لحظات پایانی نیمه اول بود که آرسنال می‌توانست روی ضربه سر گابریل به گل دست پیدا کند اما باز هم واکنش فوق‌العاده بن فاستر مانع از رقم خوردن این اتفاق شد تا مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

آرسنال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و نهایتا توانست در دقیقه 56 به گل اول دست پیدا کند. ضربه اسمیت رو بعد از برخورد به مدافع واتفورد و کمی تغییر جهت تبدیل به گل شد تا نتیجه 1-0 شود‌.

آرسنال ۱ ۰ واتفورد؛ هر هفته امیدوارکننده تر از قبل

در دقیقه 68 پیر امریک اوبامیانگ می‌توانست روی پاس عالی ساکا کار را به تساوی بکشاند اما این بازیکن هر چه تلاش کرد نتوانست در آستانه دروازه خود را به توپ برساند.

در ادامه آرسنال توانست گل دوم را هم به ثمر برساند اما حرکت عجیب پیر امریک اوبامیانگ باعث شد این گل مردود اعلام شود. در حالی که ضربه او دگار در آستانه ورود به دروازه قرار داشت ستاره گابنی توپ را روی خط لمس کرد تا داور آفساید اعلام کند.

آرسنال ۱ ۰ واتفورد؛ هر هفته امیدوارکننده تر از قبل

در دقیقه 86 واتفورد می‌توانست روی اشتباه مدافعان و دروازه‌بان آرسنال به گل تساوی دست پیدا کند اما جاشوا کینگ نتوانست دروازه خالی این تیم را از زاویه‌ی تقریباً بسته باز کند.

در ادامه نیز آرسنال حملاتی را روی دروازه واتفورد ترتیب داد اما نتوانست گل دوم را به ثمر برساند تا بازی با همان تک گل اسمیت رو به سود شاگردان میکل آرتتا خاتمه پیدا کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋