دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عزت اللهی با سر طلایی در تیم ملی

نمایش درخشان سعید در برد مهم وایله؛ عزت‌اللهی با سر طلایی در تیم ملی!؛ وایله با نمایش موثر و گلزنی ملی‌پوش ایرانی خود برابر ساندریوسکه به برتری رسید.

عزت‌اللهی با سر طلایی در تیم ملی

به گزارش ورزش، در یکی از بازی‌های هفته پانزدهم سوپر لیگ دانمارک، تیم وایله در حالی که برخلاف دیدار قبل سعید عزت‌اللهی را به‌عنوان هافبک دفاعی در ترکیب ابتدایی خود داشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه اختصاصی‌اش به مصاف ساندریوسکه رده یازدهمی رفت.

یاران عزت‌اللهی که فاصله ۴ امتیازی با ساندریوسکه داشته و جدال حساسی با این تیم برای کم کردن اختلاف خود داشتند، امروز توانستند با نمایشی کاملا برتری به یک پیروزی پُر گل دست پیدا کنند.

نیمه اول با برتری یک بر صفر وایله خاتمه یافت و روند هجومی این تیم در نیمه دوم هم دنبال شد تا اینکه ستاره ایرانی موفق شد دروازه ساندریوسکه را باز کند و اختلاف را به دو گل برساند.

سعید عزت‌اللهی توپ ارسالی از کرنر سمت چپ زمین که با ضربه پشت سر آندرس پونسه به محوطه ۶ قدم آمده بود را بالاتر از مدافعان ساندریوسکه با ضربه سر محکم به تور دروازه چسباند و وایله را صاحب دومین گل کرد.

یاران عزت‌اللهی سه دقیقه پس از این گل دروازه ساندریوسکه را باز کردند و با گلی که در لحظات پایانی خوردند، در نهایت به پیروزی ۳ بر یک خانگی دست یافتند.

تیم فوتبال وایله با برتری مقابل ساندریوسکه ۸ امتیازی شد و به یک امتیازی حریف خود رسید، اما همچنان در جایگاه دوازدهم جدول سوپر لیگ دانمارک ماند.

سعید عزت‌اللهی امشب در حالی یازدهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ دانمارک را انجام داد که توانست نخستین گل خود را به ثمر رساند؛ ضمن اینکه او در جام حذفی هم یک گل زده بود تا حالا در بهترین شرایط به اردوی تیم ملی ایران اضافه شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋