دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افشای لیست پرداختی های بایرن؛ پادشاهی لواندوفسکی

افشای لیست پرداختی‌های بایرن؛ پادشاهی لواندوفسکی

26 میلیون یورو فقط در سه سال؛ افشای لیست پرداختی‌های بایرن؛ پادشاهی لواندوفسکی؛ اسپو0رت بیلد در یک برنامه ویژه بایرن مونیخ به بررسی فهرست دستمزدهای این باشگاه پرداخت. فهرستی در 5 دسته بندی متفاوت.

به گزارش ورزش، در برنامه "بایرن اینسایدر" بیلد؛ روز گذشته بحث اصلی بین کارشناسان در مورد دستمزدهای پرداختی باشگاه مونیخی بود. 5 سطح مختلف در بایرن وجود دارد و بازیکنان بر اساس سطحی که در آن قرار دارند دستمزدهایی متفاوت دریافت می کنند

افشای لیست پرداختی‌های بایرن؛ پادشاهی لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی بیبشترین دستمزد را در میان بایرنی ها دریافت می کند. او با 20 میلیون یورو در سال، شماره یک بایرن است.

پس از او و در سطح دوم، لروی سانه، مانوئل نویر، توماس مولر، کیمیش، گورتزکا و تئو هرناندز قرار دارند که بین 15 تا 20 میلیون یورو دریافتی ناخالص دارند.

افشای لیست پرداختی‌های بایرن؛ پادشاهی لواندوفسکی

در سطح سوم که بازیکنان بین 10 تا 15 میلیون یورو دستمزد می گیرند نیز به بازیکنانی چون اوپامکانو، کینگزلی کومان، سرژ گنابری، آلفونسو دیویس و سابیتزر برخورد می کنیم.

در سطح چهارم نیوکلاس زوله، تولیسو، پاوارد، چوپو موتینگ، سار، روکا و موسیالا هستند که دریافتی بین 5 تا 10 میلیون یورو دارند و در سطح پنجم که دریافتی ها کمتر از 5 میلیون یورو است، گوسیانس، نیانزو، عمر ریچاردز، اولریش، تیلمان، استانیسیچ و فروچت قرار دارند.

در برنامه، اولی کوهلر، مانوئل بونکه، والنتینا ماکری و کریستین فالک حضور داشتند و ادعا شد که لواندوفسکی در سه فصل اخیر خالص 26 میلیون یورو دریافت کرده است.

کارشناسان همچنین اعتقاد داشتند که سرژ گنابری و نیوکولاس زوله شایستگی این را دارند تا به یک سطح بالاتر ارتقا پیدا کنند.

افشای لیست پرداختی‌های بایرن؛ پادشاهی لواندوفسکی

یکی دیگر از میهمانان برنامه تورستن فینک بود. بازیکنی که بین 1997 تا 2004 برای بایرن بازی کرد و 4 بوندسلیگا و یک لیگ قهرمانان را کسب کرد.

او معتقد است اگر قرارداد زوله تمدید نشود، نباید مدافعی گرانقیمت جذب شود و جالب اینکه گزینه پیشنهادی او آنتونیو رودیگر ملی پوش چلسی نیست:«  بایرن در فاز دفاعی بازیکنان فوق العاده ای دارد و در طور فصل به مشکل نخواهد خورد. بایرن اوپامکانو را جذب کرده و به عقیده من آری امبی بازیکن 18 ساله تیم دوم باشگاه نیز گزینه ای است که می توان روی او حساب کرد و نیاز به خرید مدفع به جای زوله نخواهد بود.»

لازم به ذکر است که امبی دو سال پیش از جوانان چلسی به بایرن پیوست و فصل جاری در 15 بازی برای تیم دوم باشگاه به میدان رفته است.

افشای لیست پرداختی‌های بایرن؛ پادشاهی لواندوفسکی

فینک در مورد کیمیش ستاره خط میانی بایرن و نیز ارلینگ هالند نیز گفت:« او از بهترین های دنیاست. هالند؟ من شناختی از دورتموند ندارم ولی سیستم بایرن با حضور لواندوفسکی به گونه ای است که نمی توان حضور همزنان هالند و لواندوفسکی را تصور کرد ولی شاید یولیان ناگلزمان بتواند به راه حلی برسد. به نظر من اما هالند راهی تیمی در خارج از آلمان خواهد شد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋