دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شروین بزرگ: الکی گفت باعث اخراج بازیکن ما شدی

من هیچ بی احترامی ای نکردم؛ شروین بزرگ: الکی گفت باعث اخراج بازیکن ما شدی!؛ شروین بزرگ ماجرای درگیری در بازی نساجی و صنعت نفت را شرح می‌دهد.

شروین بزرگ: الکی گفت باعث اخراج بازیکن ما شدی

به گزارش ورزش، شروین بزرگ درباره بازی دیروز مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود اما خدا را شکر بچه ها همت کردند و بردیم. در سه بازی گذشته هم حداقل حقمان چهار امتیاز بود و در بازی قبل هم اصلا نباید نباختیم و اشتباه فردی داشتیم و بدشانشی هم گریبان گیرمان شده بود و نتوانسته بودیم نتیجه بگیریم و خیلی ناراحت بودیم.

وی ادامه داد: هم قسم شده بودیم که این بازی را ببریم که هم به جدول برگردیم و هم دل هوادارنمان را شاد کنیم.

بازیکن تیم نفت آبادان در خصوص کیفیت چمن استادیوم عنوان کرد: چمن خیلی بد بود. نساجی خیلی تیم ریشه دار و خوبی است و امیدوارم که هر چه زودتر زمین چمنشان حاضر بشود. خیلی بد بود و کاملا گل بود و به نظر من در حد لیگ برتر نبود.

بزرگ درباره درگیری با نیمکت تیم نساجی توضیح داد: من تعویض شدم و داشتم به سمت نیمکت خودمان می‌رفتم که کمک مربی تیم نساجی گفت الکی خودت را انداختی و باعث شدی بازیکن ما کارت قرمز بگیرد. من لبم را به ایشان نشان دادم که بازیکن نساجی با استوک زده بود و پاره شده بود و گفت برو بابا و من هم بی احترامی نکردم. فقط تدارکات نساجی داد و بیداد کرد و شلوغ شد وگرنه مشکل خاصی نبود.

او با اشاره به داوری بازی مقابل نساجی گفت: داوری بازی عالی بود. برای اینکه بازی را برده‌ایم این را نمی‌گویم اما واقعا آقای اکرمی کاملا مسلط بود و قضاوت بی نقصی داشت.

مهاجم نفت آبادان در خصوص تاثیر بازگشت منصوریان به نیمکت روی عملکرد این تیم اظهار داشت: در سه هفته قبل کادرفنی زحمت کشیده بود و آقای منصوریان هم به صورت آنلاین همه تمرینات تیم را پیگیری می‌کرد اما همین که خودشان آمدند جدا از بحث فنی، از لحاظ روحی و روانی و انرژی مثبتی که رو ما دارند خیلی به ما کمک کرد. ما سه باخت بد متوالی داشتیم و همه فکر می‌کردند بازی با نساجی هم می‌بازیم اما به قدری از لحاظ روحی و روانی روی ما تاثیر داشتند که خدا را شکر نتیجه هم داد.

شروین بزرگ با اشاره بازی های آینده صنعت نفت گفت: بازی های سخت ما تازه شروع شده و در چهار پنج هفته با تیم های بالای جدولی و سخت بازی داریم و مطمئن باشید تیم ما نیاز به همین یک برد داشت. ما خودمان به خودمان ایمان داشتیم ولی بدشانسی ها و اینکه در هفته اول و دوم چون دیر شروع کرده بودیم بدن هایمان آماده نبود ولی به همین برد نیاز داشتیم و مطمئنیم که در ادامه هر هفته بهتر نتیجه می‌گیریم.

او در پایان در خصوص مشکلات مالی تیم صنعت نفت عنوان کرد: من به مشکلات مالی ورود نمی‌کنم ولی تیم ما پرواز چارتر دارد و به بهترین هتل ها می‌رویم و از این لحاظ خیلی خوب است و من سال گذشته در فولاد بودم، اینجا هم در این مسائل سخت افزاری دست کمی از فولاد ندارد ولی مطالبات ما مانده که آن هم نمی‌توانیم حرفی بزنیم چون در قرارداد همه ما ذکر شده تا هفته پنجم سی درصد پرداخت می‌شود و هنوز هم هفته پنجم نرسیده که بگوییم عمل نکردند ولی می‌دانیم که فعلا بودجه لازم را برای آن سی درصد ندارند و باید ببینیم تا زمانی که باید ببینیم تا پایان تعطیلات این مبلغ پرداخت می‌شود یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋