دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آرمان گهر از تیم داری در فوتبال کنار کشید

آرمان گهر از تیم‌داری در فوتبال کنار کشید

نصر سیرجان جایگزین شد؛ آرمان گهر از تیم‌داری در فوتبال کنار کشید؛ با تصمیم اسکندرپور مدیر عامل شرکت آرمان‌گهر، امتیاز آرمان گهر سیرجان به شرکت نصر سیرجان واگذار شده است.

به گزارش ورزش، تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان یکی از تیم های حاضر در لیگ دسته اول به شمار می‌رود که حالا با تصمیم مدیرعامل شرکت سرنوشت متفاوتی را در آینده تجربه خواهد کرد.


براین اساس و طبق تصمیم اسکندرپور مدیرعامل شرکت آرمان گهر سیرجان باشگاه این شرکت به جهاد نصر کرمان واگذار شد و از این پس آرمان گهر با نام "نصر سیرجان" در مسابقات حضور خواهد یافت.


علت اصلی این تصمیم شنیده می‌شود علاقه نداشتن اسکندرپور مدیرعامل شرکت آمار گهر به حضور در ورزش حرفه ای است و به همین دلیل این تیم را به شرکت جهاد نصر واگذار شده است.


حالا در باشگاه نصر سیرجان ابوالحسن مهدوی به عنوان رئیس هیأت مدیره فعالیت خواهد کرد و جواد هندیزی، حسین عابدینی و انجم شعاع نیز افرادی هستند که در هیأت مدیره این باشگاه حضور دارند.


آرمان گهر سیرجان در پایان هفته چهارم رقابت های لیگ برتر با کسب 7 امتیاز شرایط خوبی در جدول رده بندی دارد و یکی از شانس های صعود به لیگ برتر به شمار می آید و حالا باید دید این تغییرات بنیادی چه تاثیری در آینده این تیم سیرجانی خواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋