دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نیمکت های لرزان لیگ؛ 4 هفته و سه تغییر سرمربی

نیمکت‌های لرزان لیگ؛ 4 هفته و سه تغییر سرمربی

از مهاجری تا کریمی و ویسی؛ نیمکت‌های لرزان لیگ؛ 4 هفته و سه تغییر سرمربی؛ عبدالله ویسی حالا سومین سرمربی لیگ بیست و یکم است که از سمت خود در فاصله 4 هفته بعد از آغاز لیگ، کنار رفته است.

به گزارش ورزش خیلی زود روند تغییر و تحولات روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری آغاز شد، اولین تغییر را مشهدی‌ها انجام دادند؛ بعد از آن‌که شهر خودرو هفته اول را با تساوی به پایان برد و برای بازی دوم به رفسنجان سفر نکرد، رضا مهاجری از سمت خود به شکلی جنجالی و پر سر و صدا برکنار شد و اکبر میثاقیان به عنوان جایگزین او معرفی شد.

در پایان دیدار هفته چهارم تراکتور و پیکان و بعد از شکست تراکتوری‌ها، فیروز کریمی به شکلی غیرمنتظره کناره‌گیری خود از سمت سرمربیگری تراکتور را اعلام کرد تا تراکتور همچنان در این زمینه در فصول گذشته رکورددار تغییر سرمربی باشد؛ هنوز جانشین کریمی از سوی مدیران باشگاه معرفی نشده اما نام مهدی رحمتی و جواد نکونام به عنوان گزینه‌های اصلی جانشینی فیروز کریمی مطرح شده‌اند.

نیمه‌شب گذشته هم مدیران باشگاه فولاد با صدور پیامی، اعلام کردند که دیگر با عبدالله ویسی همکاری نخواهند کرد و به شکلی توافقی با این سرمربی باتجربه به همکاری‌شان پایان دادند؛ آن‌هم در شرایطی که فولاد ساعتی قبل از این برکناری در دربی خوزستان مقابل نفت مسجدسلیمان مساوی کرده بود. جانشین ویسی هم هنوز مشخص نشده اما اعلام شده که در کوتاه‌ترین زمان معرفی خواهد شد.

گذر 4 هفته از فصل جدید لیگ برتر و تغییر 3 سرمربی، یک رکورد عجیب و جنجالی برای فوتبال ایران به شمار می‌رود؛ رکوردی که احتمالاً در هفته آینده بر شمار تغییرات روی نیمکت تیم‌ها افزوده خواهد شد و بیشتر این مسئله به نظر می‌رسد به ضعف مدیران و البته شاید هم ضعف فنی برخی مربیان باز می‌گردد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋