دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بوردو 2 3 پی اس جی: برای برد نیمار و امباپه کافی بودند

تحکیم صدرنشینی در غیاب لئو؛ بوردو 2-3 پی‌اس‌جی: برای برد نیمار و امباپه کافی بودند؛ پی اس جی امشب در غیاب مسی و با درخشش امباپه و نیمار از سد میزبان خود در هفته سیزدهم لیگ فرانسه گذشت.

به گزارش ورزش، پاری سن ژرمن بعد از اینکه مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا دو امتیاز حساس از دست داده و صدر را تقدیم سیتی کرد، امشب در چارچوب هفته سیزدهم لیگ یک فرانسه در خانه بوردو به میدان رفت؛ تیمی که در 12 تقابل اخیر خود مقابل پاریس هیچ بردی کسب نکرده بود.

لیونل مسی که در دیدار روز جمعه پی اس جی برابر لیل با مصدومیت از ناحیه همسترینگ مواجه شده و بازی با لایپزیش را از دست داد، به بازی امشب هم نرسید تا پوچتینو تیمش را در برابر بوردو در غیاب وی راهی زمین کند. نیمار و امباپه دو ستاره دیگر پاریس در این دیدار در ترکیب اصلی حضور داشتند و دیگر تغییر مهم در ترکیب صدرنشین فرانسه، بازگشت کیلور ناواس به درون دروازه بود.

بوردو که از حمایت تماشاگرانش بهره می برد، شروع بهتری نسبت به پاریس داشت و تا دقیقه 20 شاهد ایجاد چند موقعیت خطرناک از سوی این تیم به روی دروازه پی اس جی بودیم. پاریسی ها رفته رفته از فشار حریف کاستند و موفق شدند در دقیقه 27 روی کنترل زیبا و ضربه حرفه ای نیمار از داخل محوطه جریمه به گل اول برسند. پاریس بعد از گل دوم موقعیت های خطرناک دیگری هم داشت که مهمترین آن را امباپه در دقیقه 36 در شرایط تک به تک با دروازه بان از دست داد.

شاگردان پوچتینو پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی در نیمه اول، اختلاف را به دو گل افزایش دادند تا کار راحت تری در نیمه دوم داشته باشند؛ روی همکاری زیبای نیمار و امباپه، ستاره برزیلی پاریس گل دوم خود در این دیدار را به ثمر رساند؛ در آن سو امباپه هم دو پاس گل به نام خود در این نیمه ثبت کرد تا نشان دهد جز گلزنی در گلسازی هم بازیکن موفقی است.

بوردو برای جبران در نیمه دوم، شروع خوبی داشت و چند موقعیت خطرناک هم روی دروازه پاریس ایجاد کرد اما عکس العمل های خوب ناواس مانع از به هدف رسیدن این موقعیت ها شد؛ مهار شوت دیدنی بازیکن بوردو از پشت محوطه جریمه در دقیقه 52 یکی از زیباترین واکنش های گلر پاریس در این لحظات بود. دو دقیقه بعد از این موقعیت، نیمار می رفت سومین گل خود را هم به ثمر برساند اما کاستیل در موقعیت تک به تک ضربه او را گرفت. پاریس که حساب ویژه ای روی کارهای سرعتی و ضدحملات در نیمه دوم باز کرده بود، روی فرار عالی جورجینیو واینالدوم و پاس گل فداکارانه او در موقعیت تک به تک به امباپه، صاحب گل سوم در دقیقه 63 شد.

حملات پی اس جی بعد از گل سوم همچنان ادامه داشت. در این میان بوردو هم ناامید نشده و همچنان سعی در باز کردن دروازه پاریس داشت؛ هدفی که در نهایت به آن رسید و موفق شد در دقیقه 77 توسط الیس یکی از سه گل خورده را جبران کند. میزبان بعد از رسیدن به گل اول انگیزه بیشتری پیدا کرد و با حملات حساب شده توانست گل دوم را هم وارد دروازه ناواس کند؛ این گل را نیانگ در دقیقه 2+90 به ثمر رساند؛ فرصتی برای به ثمر رساندن گل سوم و فرار از شکست اما دیگر وجود نداشت و بوردو 2-3 مغلوب میهمان خود شد.

شاگردان پوچتینو با غلبه بر میزبان خود در بازی امشب، صاحب یازدهمین برد فصل خود شدند تا هفته سیزدهم را هم با صدرنشینی مقتدرانه به پایان برسانند؛ آنها در حال حاضر با 34 امتیاز از 13 بازی (یک باخت، یک مساوی و یازده برد) بالاتر از لانس (24 امتیاز) و نیس (23 امتیاز) رتبه نخست لیگ یک فرانسه را در اختیار دارند. بوردو هم با قبول این شکست 12 امتیاز ماند تا در رتبه شانزدهم لیگ بیست تیم فرانسه قرار بگیرد.

بوردو 2 3 پی‌اس‌جی: برای برد نیمار و امباپه کافی بودند

بوردو 2 3 پی‌اس‌جی: برای برد نیمار و امباپه کافی بودند

بوردو 2 3 پی‌اس‌جی: برای برد نیمار و امباپه کافی بودند

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋