دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شجاعیان: به هوادار آمدم تا آرامش داشته باشم

شجاعیان: به هوادار آمدم تا آرامش داشته باشم

در سال اول باید به فکر ماندن باشیم؛ شجاعیان: به هوادار آمدم تا آرامش داشته باشم؛ داریوش شجاعیان، بازیکن جدید هوادار تهران، از دلایل انتخاب این تیم می‌گوید و امیدوار است هوادار در آینده نتایج بهتری کسب کند.

به گزارش ورزش، هواداری‌ها در لیست بازی روز گذشته خود یک بازیکن با تجربه را اضافه کرده بودند. داریوش شجاعیان، پس از چندسال حضور استقلال بعد از گذشت سه هفته از لیگ جدید، تیم خود را انتخاب کرد و در هفته چهارم مقابل پدیده به بازی رفت. بازیکن سابق استقلال که دوباره آبی پوش شده در مورد دلایل این انتخاب با خبرنکار ورزش گفت و گو کرد.

*پیوستن شما به هوادار و نخستین بازی‌تان با این تیم با نخستین برد و امتیازات این تیم در لیگ همراه بود. نظرتان در خصوص این بازی چیست؟
شجاعیان: خداراشکر توانستیم اولین سه امتیاز را برای هوادار به دست بیاوریم و امیدوارم ادامه دار باشد و بتوانیم در بازی‌های بعدی سه امتیاز را بگیریم. درباره پیوستن به هوادار باید بگویم، دلیل انتخابم این بود که آقا رضا یکی از بازیکنان مورد علاقه من بود. دلیل دوم اینکه به من لطف داشتند و اعتماد کردند؛ امیدوارم بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم. دوست داشتم در فضای بسیار آرام کار کنم و امیدوارم امسال به روزهای خوبم برگردم. 

* حضور رضا عنایتی در هوادار با توجه به اینکه از گل زنان برتر لیگ بوده است چقدر در آینده به شما کمک خواهد کرد؟
شجاعیان: آقا رضا یکی از بازیکنانی بودند که خیلی به ایشان علاقه داشتم و از زمانی که کوچک بودیم وقتی ایشان بازی می‌کرد بازی ها را دنبال می‌کردیم و خیلی دوست داشتنی و کار بلد هستند. دوست داشتم شاگرد ایشان باشم و از اعتماد ایشان ممنونم. امیدوارم جواب اعتمادشان را بدهم و امسال بهترین نتیجه را با هم بگیریم. البته باید در نظر داشت هر تیمی که تازه به لیگ برتر صعود می‌کند در سال نخست باید در پی حفظ سهمیه باشد و در سال‌های بعد رتبه‌های بهتری کسب کند‌. 

*چرا هوادار را انتخاب کردی و چه فاکتورهایی در این تصمیم دخیل بود؟
شجاعیان: دوست داشتم در فضای بسیار آرام کار کنم و شاگرد آقا رضا باشم. از لحاظ مدیریت و مالکیت باشگاه هم یک جمع بسیار خوب استقلالی دور هم جمع شدند و خداراشکر باشگاه مشکلی ندارد و همه چیز روی روال جلو می‌رود. از مدیریت و مالک باشگاه تشکر می‌کنم که تمام کارهای خوب را مداوم انجام می‌دهند تا روند تیم هوادار نسبت به قبل بهتر شود. مطمئنا کمبودهایی جزئی هست اما مدیریت باشگاه که های وب است همیشه خوب کار کرده و پارسال هم در استقلال خوب بودند. امیدوارم این روند ادامه دار باشد تا بتوانیم برای سربلندی هوادار تلاش کنیم.

* آینده هوادار در فصل جاری را چطور می‌بینی و  هدف خودتان چیست؟
شجاعیان: چون هوادار تازه لیگ برتری شده شاید اوایل شروع لیگ نیاز به تجربه داشته باشد و بچه‌ها دارند این تجربه‌ را کسب می‌کنند. یک سری جوان خوب داریم و مطمئن باشید در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید. میکس تجربه و جوان گرایی آقا رضا کمک می‌کند که تیم هوادار در لیگ سربلند باشد و امیدوارم پیروزی این هفته ادامه دار باشد؛ چون این تیم لیاقت نتایج بهتر دارد. ما و بچه‌ها و کادر تیم همدل شدیم تا با قدرت و تمام توان همه بازی‌ها را وارد زمین شویم و بقیه اتفاقات دست خداست و امیدوارم ما برنده همه بازی‌ها باشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋