دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دعوت به تیم ملی؛ثمر تکل یک امتیازی حردانی

دعوت به تیم ملی؛ثمر تکل یک امتیازی حردانی

صالح حردانی در دقیقه 50 دیدار با نفت با یک تکل زیبا روی شوت کرار جاسم زد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

به گزارش ورزش، تلاش نفت مسجدسلیمان و فولاد در دربی خوزستانی ها برای رسیدن به گل، بی نتیجه بود. هر چند که دو تیم در این دیدار موقعیت های چندان خطرناکی را برای گلزنی خلق نکردند اما در چند صحنه جدی که به روی دروازه ها خلق شد، هم نفت و هم فولاد فرصت رسیدن به گل را داشتند که چنین نشد.

نیمه دوم این دیدار بسیار سریع آغاز شد و توپ در 5 دقیقه ابتدایی، روی دروازه ها بود. پس از اینکه قاسمی نژاد موفق نشد در مصافی تک به تک دروازه نفت را باز کند، ثانیه هایی بعد این تیم میزبان بود که تا آستانه باز کردن دروازه فولاد پیش رفت ولی به گل نرسید.

یک ارسال از سمت راست به روی دروازه نصیب کرار جاسم شد. بازیکن عراقی و باتجربه نفت مسجدسلیمان در درون محوطه جریمه صاحب یک موقعیت ایده آل شد و حتی شوت محکمش را نیز به سمت دروازه زد که با رشادت صالح حردانی این توپ به گل تبدیل نشد.

دعوت به تیم ملی؛ثمر تکل یک امتیازی حردانی

در حالیکه توپ در مسیر ورود به دروازه بود و به دلیل سرعت بالای آن نیز احتمال داشت مرادیان نتواند این موقعیت را مهار کند، صالح حردانی با یک تکل دیدنی خودش را در مسیر توپ قرار داد و یک گل را به جان خرید تا دروازه فولاد در این بازی بسته بماند.

حردانی در این مسابقه جزو بهترین بازیکنان تیمش بود و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. او در کنار مرادیان نمرات بالایی را دریافت کردند و جزو خوب های زمین بودند. ساعاتی پس از این تکل شجاعانه، حردانی توسط اسکوچیچ به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد تا روز خوب این بازیکن جوان ادامه داشته باشد.

دعوت به تیم ملی؛ثمر تکل یک امتیازی حردانی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋